نفرات برتر کنگره شعر عاشورایی زنجان اعلام شدند

خبرگزاری شبستان , 6 بهمن 1388 ساعت 10:12

فرهنگ: رييس کانون مداحان استان زنجان با اعلام اسامی نفرات برتر کنگره شعر عاشورايی تصریح کرد، از میان ۲۳۷ اثر ارسالی به کنگره از نفرات برتر در دو بخش «شعر» و «مقالات و نثر ادبی» تقدیر به عمل آمد.


رييس کانون مداحان استان زنجان، حاج اکبر نوربهمنی با بیان اینكه اولین کنگره شعر عاشورایی امسال با استقبال خوب شاعران استان زنجان برگزار شد، تصریح كرد: در این کنگره در بخش شعر علی سلیمانی از همدان، داود بهلولی از قم، پری انصاری از کرج به طور مشترک مقام‌ اول را کسب کردند و علی حنیفی، سعید توکلی و حسنعلی پاکزاد از زنجان به طور مشترک دوم شدند و جعفر مطلبی از زنجان و علی‌اکبر محبی از صایین قلعه نیز به طور مشترک مقام سوم این کنگره را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: در بخش مقالات و نثر ادبی نیز سید علی هاشمی از زنجان مقام اول، دکتر محمدرضا کرمی‌پور و محمد نوروزی هر دو از زنجان به طور مشترک مقام دوم را کسب کردند و زینب سلیمی و عباس بابایی نیز به طور مشترک از زنجان سوم شدند.

رییس کانون مداحان استان زنجان تصریح کرد: نه نفر برتر مشترک شعر و نثر ادبی این کنگره نیز  انتخاب شدند و از آنان با لوح و جوایز نفیس تقدیر شد.

نوربهمنی با بیان این که ۲۳۷ اثر به این کنگره ارسال شده بود، یادآور شد: از میان آثار ارسالی ۲۰۹ اثر شعر و ۲۸ اثر نثر ادبی بود.


کد مطلب: 11730

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/11730/نفرات-برتر-کنگره-شعر-عاشورایی-زنجان-اعلام-شدند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir