مهلت ارسال آثار به دبيرخانه همايش منطقه‌ای تعزيه تمديد شد

خبرگزاری شبستان , 7 بهمن 1388 ساعت 11:23

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اهواز، از تمديد ارسال آثار به ششمين همايش منطقه‌ای تعزيه و آيين‌های نمايشی محرم تا ۱۰ بهمن ماه، خبر داد. این همایش با حضور هشت استان‌ در شهر اهواز برگزار می‌شود.


ناصر چنانی، ریيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز، با بیان این مطلب گفت: ششمين همايش منطقه‌ای تعزيه و آيين‌های نمايشی محرم، در دو بخش ميدانی و صحنه‌ای با حضور هشت استان‌ فارس، كهگيلويه و بويراحمد، بوشهر، چهارمحال و بختياری، لرستان،‌ ايلام و خوزستان برگزار می‌شود.

او افزود: تاكنون ۲۷ اثر به دبيرخانه اين همايش ارسال شده که از این تعداد ۱۳ اثر از شهرستان‌های دهدشت، درود، لنده، شوش، انديمشک، اهواز و دزفول در بخش ميدانی و ۱۴ اثر در بخش صحنه‌ای به دبيرخانه ارسال شده است.

او تاکید کرد: آثار بخش ميدانی با عناوين «فرات تشنه است»، «وادع عشق 1و2»، «خداحافظ پاره‌های تن من»، «خرابه‌نشينان»، «من كه بهشت نمی‌روم»، «سوزان‌تر از شراره»، «زخم كهنه قبيله من» و «تعبيری سرخ بر بوته‌های سبز» از شهرستان‌های ايلام، نورآباد، خرم آباد، بوشهر، بندر امام خمينی(ره)، بهبهان، دزفول، آبادان، خرمشهر، دشت آزادگان و اهواز به دبيرخانه رسيده است.

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز، با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به دبيرخانه اين همايش، به دليل استقبال گسترده تا ۱۰ بهمن تمديد شده است،گفت: در حال حاضر آثار رسيده به دبيرخانه توسط هيئت بازبينی در حال بررسی است و نتايج نهايی به زودی اعلام می‌شود.


کد مطلب: 11786

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/11786/مهلت-ارسال-آثار-دبيرخانه-همايش-منطقه-ای-تعزيه-تمديد

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir