بیش از ۱۶۰۰ نفر در سوگواره وبلاگ نویسان عاشورايی شرکت کردند

خبرگزاری شبستان , 7 بهمن 1388 ساعت 12:32

علیرضا مژگانی، دبیر سوگواره وبلاگ نويسان عاشورايي گفت: دومین سوگواره وبلاگ نویسان از تاریخ ۲۷ آذر تا ۸ بهمن در فرهنگسرای ولا برگزار می شود. به همین منظور از وبلاگ نویسان دعوت شد تا با توجه به ایام محرم و فضای عزاداری این روزها پستی از وبلاگ خود را به موضوع امام حسین(ع) و واقعه عاشورا اختصاص دهند.


رئیس فرهنگسرای ولا با بیان اینکه بیش از ۱۶۰۰ نفر تا به حال در سوگواره شرکت کردند، افزود: امسال موضوعات مختلفی مانند تمام دارايی ما و فرهنگ عاشورايي و محور حسين(ع)، عاشورا و كربلا و قربت را به شرکت کنندگان در سوگواره پیشنهاد دادیم. شرکت کنندگان می بایست پست های خود را به نشاني www.fvelaa.com ارسال كنند.

مژگانی، تفاوت این سوگواره با دوره قبلی را در اضافه کردن بخش پادکست و ودکست عنوان کرد و افزود: به این ترتیب شرکت کنندگان می توانند علاوه بر متن؛ فیلم و صوت نیز به وبلاگ مورد نظر خود اضافه کنند.

وي بیان کرد: امسال برای نخستین بار تعدادی مرجع معتبر از جمله مقاتل را برای استفاده در اختیار شرکت کنندگان قرار دادیم.

به گفته مژگانی؛ اعضای سایت وبلاگ نیوز در برپایی این سوگواره به فرهنگسرای ولا کمک کردند . داوران این برنامه نیز از میان اعضای این کانون انتخاب شده اند.

رئیس فرهنگسرای ولا اظهار کرد: داوران این سوگواره تا پایان مهلت تمدید ارسال آثار در حال داوری و سطح بندی هستند تا در نهایت به ۱۳ وبلاگ برتر ۱۳ جایزه سفر کربلا اهدا شود. در بخش ویژه سوگواره به یک وبلاگ برتر از نظر بازدید کنندگان یک سفر کربلا اهدا می شود.

اختتامیه سوگواره وبلاگ نویسان عاشورایی روز ۸ بهمن سال جاری از ساعت ۱۵ تا ۱۷ با حضور جمعی از وبلاگ نویسان ، اساتید حوزه سایبر در سالن ولیعصر برگزار می شود. همچنین نخستین دوره این سوگواره نیز سال گذشته مصادف با ایام ماه محرم در فرهنگسرای ولا برگزار شده بود.

گفتني است، علاقه‌مندان می‌توانند براي كسب اطلاعات بيشتر به فرهنگسرای ولا واقع در شهرری، ميدان نماز مراجعه كنند.


کد مطلب: 11790

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/11790/بیش-۱۶۰۰-نفر-سوگواره-وبلاگ-نویسان-عاشورايی-شرکت-کردند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir