تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۸۸ ساعت ۱۴:۰۰
۰
کد مطلب : ۱۱۹۴۱

معرفی برگزیدگان مسابقه هنری «یلدای خون»

معرفی برگزیدگان مسابقه هنری «یلدای خون»
باشگاه هنرمندان جوان حوزه هنری، در بخش «شعر»، سید اشکان خطیبی برای شعر «اسب‌های مست و ...»، عالیه محرابی برای شعر «سیب است و هر چه اوج نشین‌تر، رسیده‌تر» و «مریم ترنج را برای شعر»، «سرخ ترین شب جهان» را به عنوان اثر برتر معرفی کرد.

همچنین در بخش «داستانک» ‌مسابقه یلدای خون، سیما وصلی‌راد برای داستانک «امشب یلدا می‌آید»، محمد ممبینی برای «مهمان شب یلدا» و صبا سلمان‌زاده برای داستانک «حافظ خاموش» به عنوان نفرات برگزیده این بخش شناخته شدند.

به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، علی فردوسی، رضوان نصراللهی و زینب مهرانی نیز جوایز بخش «پیامک»‌ مسابقه یلدای خون را از آن خود کردند.

باشگاه هنرمندان جوان حوزه هنری به هر کدام از برگزیدگان این مسابقه یک نیم سکه بهار آزادی به رسم یادبود اهدا خواهد کرد و از علی فردوسی برای «یلدای غریبان» به صورت ویژه تقدیر خواهد شد.

داوری مسابقه یلدای خون در سه بخش داستانک، شعر و پیامک را ناصر فیض، راضیه تجار، سعید بیابانکی و عباس براتی پور بر عهده داشتند.

مسابقه هنری یلدای خون به منظور تقارن شب یلدا و دهه اول ماه محرم از سوی باشگاه هنرمندان جوان حوزه هنری برای کلیه هنرمندان سراسر کشور برگزار شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما