آغاز داوری سوگواره وبلاگ‌نویسی «خورشید سرخ» از ابتدای اسفند

خبرگزاری شبستان , 27 بهمن 1388 ساعت 10:56

ایران‌زمین: مجید رحمانی مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از پایان یافتن مهلت شرکت در سوگواره وبلاگ‌نویسی «خورشید سرخ» در این استان خبر داد و با بیان اینکه بیش از ۱۵۰ نفر وبلاگ‌های خود را در این سوگواره به ثبت رساندند؛ آغاز داوری این سوگواره را ابتدای اسفند ماه اعلام کرد.


مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از پایان یافتن مهلت شرکت در سوگواره وبلاگ‌نویسی «خورشید سرخ» در این استان خبر داد.

مجید رحمانی هدف از برگزاری سوگواره استانی وبلاگ‌نویسی «خورشید سرخ» را گسترش فرهنگ و نهضت عاشورا در فضای مجازی دانست و اظهار داشت: تبیین اهمیت وبلاگ‌نویسی، تبلیغ، ترویج و توسعه فرهنگ تولید محتوای دینی در اینترنت از دیگر اهداف برگزاری این سوگواره است.

وی با اشاره به پایان پذیرفتن مهلت شرکت در سوگواره وبلاگ‌نویسی «خورشید سرخ»، تاکید کرد: بیش از ۱۵۰ نفر وبلاگ‌های خود را در این سوگواره به ثبت رساندند.

رحمانی با اشاره به اینکه داوری از ابتدای اسفند آغاز می‌شود، اذعان داشت: تجلیل از برگزیدگان، سیزدهم اسفند، مصادف با میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در سالن دکتر رحمدل مجتمع خاتم‌الانبیاء(ص) رشت برگزار خواهد شد.

دبیر سوگواره وبلاگ‌نویسی «خورشید سرخ» با بیان اینکه داوری جشنواره توسط متخصصان فنی و محتوایی انجام می‌شود، یادآور شد: نخبگان رشته‌های تخصصی، محتوایی حدیث، مقاله، عکس، شعر و فنی وبلاگ داوری این سوگواره را بر عهده دارند.

رحمانی با اشاره به اینکه کمک هزینه سفر به عتبات عالیات برای نفر اول، کمک هزینه سفر به سوریه برای نفر دوم و کمک هزینه سفر به مشهد مقدس برای نفر سوم در نظر گرفته شده است، اذعان داشت: به تمامی شرکت‌کنندگان لوح تقدیر و بسته فرهنگی اهداء می‌شود.

سوگواره وبلاگ‌نویسی استانی خورشید سرخ به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و هیئت محبان اهل بیت(ع) رشت، برگزار شده است.


کد مطلب: 11986

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/11986/آغاز-داوری-سوگواره-وبلاگ-نویسی-خورشید-سرخ-ابتدای-اسفند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir