مستند «ده، یک، شصت و یک» درباره امام حسین(ع) به نمایش در می‌آید

http://www.shabestan.ir , 19 بهمن 1388 ساعت 13:38

فرهنگ: مستند «ده، یک، شصت و یک» درباره امام حسین(ع) و به کارگردانی علی شاه‌محمدی عنوان فیلم مستند نیمه‌بلندی است که سه‌شنبه ۲۰ بهمن ساعت ۱۸ از سوی انجمن تهیه‌کنندگان سینمای مستند ایران در تالار بتهوون خانه هنرمندان ایران واقع در خیابان ایرانشهر، باغ هنرمندان به نمایش در می‌آید.


شاه‌محمدی که پیش از این مستند «بچه‌های اعماق» را در خانه هنرمندان به نمایش در آورده، این بار با «ده، یک، شصت و یک» به این خانه می‌آید.

مستند «ده، یک، شصت و یک» عنوان فیلم مستند نیمه بلندی است که سه شنبه، ۲۰ بهمن، ساعت ۱۸ از سوی انجمن تهیه‌کنندگان سینمای مستند ایران در تالار بتهوون خانه هنرمندان ایران واقع در خیابان ایرانشهر‌، باغ هنرمندان به نمایش در می‌آید.

این مستند که به کارگردانی علی شاه‌محمدی ساخته شده، فیلمی است که به نقش امام حسین در تغییر زندگی سه تن از خادمان ایشان می‌پردازد...

شاه‌محمدی که پیش از این نیز مستند «بچه های اعماق» را دی ماه ۸۵ در خانه هنرمندان به نمایش در‌آورده است درباره این مستند گفته می‌گوید: «هدف من ساخت یک فیلم اجتماعی نبود که مسائل و تبعات اجتماعی بچه‌های کار و خیابان را بررسی کنم، هدفم پرداختن به تنهایی این کودکان بود. اینکه آنها پدر و مادر دارند و در جو اجتماعی وارد شده‌اند. در هر صورت تنهایی و فردیت بچه‌ها و زندگی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، مهم‌ترین چیز برایم بود.»


کد مطلب: 12017

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/12017/مستند-ده-یک-شصت-درباره-امام-حسین-ع-نمایش-می-آید

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir