پايان‌نامه‌های تبليغی حمايت می‌شوند

سايت خبری قرآنی , 18 بهمن 1388 ساعت 13:33

علی خونچمن سرپرست دفتر مطالعات و برنامه‌ريزی فرهنگی و تبليغی دفتر تبليغات اسلامی گفت: پايان‌نامه‌هايی كه به بررسی موضوعات مطرح در تبليغ دين بپردازند مورد حمايت قرار می‌گيرند.


علی خونچمن سرپرست دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به فعالیت‌های گروه «تکنولوژی تبلیغ» دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و تبلیغی اظهار داشت: هدف اصلی از تشیکل این گروه ایجاد علم تکنولوژی تبلیغ است و ما دنبال این هستیم که به یک تکنولوژی تبلیغ دست یافته که بتوانیم پیام‌های تبلیغی را با روش‌های ساده‌تر به مخاطبان برسانیم تا مخاطب ما بهتر مطالب مطرح شده را درک کند.

وی شناسایی و حمایت از ایده‌های نو تبلیغی و شناسایی ابزارهای کمک‌ تبلیغی را از دیگر برنامه‌های گروه تکنولوژی تبلیغ عنوان کرد.

سرپرست دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه این گروه برگزاری نشست‌های تخصصی تکنولوژی تبلیغی را در برنامه کاری خود قرار داده است، اظهار کرد: این نشست‌ها ویژه مدیران و کارشناسان فرهنگی تبلیغی برگزار می‌شود و در این راستا نیز تاکنون ۱۰ نشست برگزار شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح مدیریت آموزش مناطق خاص بیان کرد: تاکنون این طرح در زاهدان، خوزستان اهواز، آبادان، دزفول، ریگان بم، ساری، کرمانشاه، زابل، ایرانشهر، بابلسر، تهران، مشهد و بیرجند به مرحله اجرا درآمده است.

خونچمن در ادامه اظهار کرد: حمایت از پایان‌نامه‌های تبلیغی یکی دیگر دیگر فعالیت‌ها ما است و از پایان‌نامه‌های دفاع نشده در سطح کارشناسی ارشد و دکترا حمایت‌های لازم را خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: در صورتی که قرار باشد پایان‌نامه‌ای را مورد حمایت قرار دهیم، ابتدا یک ناظر علمی را معرفی می‌کنیم تا در تهیه پایان‌نامه آنچه مد نظر دفتر تبلیغات اسلامی است مورد توجه قرار گیرد.


کد مطلب: 12022

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/12022/پايان-نامه-های-تبليغی-حمايت-می-شوند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir