بیش از هزار مقاله به چهارمین کنگره عاشوراپژوهی ارسال شد

خبرگزاری ايرنا , 19 بهمن 1388 ساعت 13:24

فرهنگ: معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: بیش از هزار مقاله علمی و پژوهشی از سوی نویسندگان، محققان و دانشجویان به دبیرخانه چهارمین کنگره سراسری عاشورا‌پژوهی ارسال شده است.


 «حجت الاسلام احمدیان» معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه تاکنون حدود ۳۰ کنگره تخصصی استانی در مراکز استان‌ها برگزار شده است، افزود: مراسم اختتامیه کنگره با سخنرانی شخصیت‌های علمی و ارائه مقالات برتر برگزار و از صاحبان آثار برتر تجلیل خواهد شد.

احمدیان به ترویج فرهنگ عاشورا در میان دانشجویان و دانش‌آموزان اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از ۳۰۰ نشست و همایش دانشجویی و دانش‌آموزی در طول ماه محرم و صفر با هدف تبیین فرهنگ عاشورا و ابعاد گوناگون نهضت حسینی برگزار شده و برخی از این نشست‌ها نیز تا پایان صفر برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: تا‌کنون مجموعه مقالات دوره‌های اول تا سوم این کنگره در قالب کتاب سه جلدی چاپ و به جامعه علمی کشور ارائه شده و مجموعه مقالات کنگره چهارم نیز به زودی منتشر خواهد شد.

مراسم اختتامیه چهارمین کنگره عاشورا‌پژوهی صبح روز سه شنبه ۲۰ بهمن ماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین «علی محمدی» نماینده ولی‌فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه، محققان، اندیشمندان و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری در مسجد موسی بن جعفر‌(ع) واقع در بلوار کشاورز؛ خیابان شهید کبکانیان؛ تالار تفاهم؛ مسجد موسی بن جعفر‌(ع) برگزار می‌شود.


کد مطلب: 12039

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/12039/بیش-هزار-مقاله-چهارمین-کنگره-عاشوراپژوهی-ارسال

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir