اسامی برگزیدگان طرح «مسافر کربلا» در خراسان شمالی اعلام شد

خبرگزاری شبستان , 19 بهمن 1388 ساعت 10:27

جامعه: طی مراسمی همزمان با اربعین حسینی اسامی نفرات برگزیده طرح «مسافر کربلا» در خراسان شمالی مشخص و معرفی شدند.


مدیر کانون فرهنگی، هنری آیت الله خامنه‌ای شهرستان بجنورد گفت: طرح مسافر کربلا برنامه‌ای فرهنگی به مناسبت ایام ماه محرم بود که طی این طرح و با فروش برگ‌های ۲۰ هزار ریالی هزینه سفر کربلا دو تن از افراد تهیه و به قید قرعه اعطا می‌شد.

عباس مروجی با اذعان بر استقبال گسترده از این طرح افزود: در این راستا تعداد یک هزار برگ به میزان ۲۰ میلیون ریال به فروش رفت که خوشبختانه توانستیم هدیه قرعه‌کشی را برای  ۵تن از مشتاقان زیارت عتبات عالیات افزایش دهیم.

وی با عنوان اینکه قرعه‌کشی نهایی برای اهدای هزینه این سفر معنوی با برگزاری مراسم سوگواری جمعه ۱۶ بهمن همزمان با اربعین حسینی در محل این کانون و با حضور تنی چند از مسئولان استان صورت پذیرفت، اظهار داشت: اشرت موسوی، رحیم عبداللهی، اکبر محمدزاده، محمدرضا بازدار و رضا پرویزی اسامی افرادی است که در این قرعه‌کشی نایب‌الزیاره خواهند بود.

مروجی همچنین اضافه کرد: دو سفر دیگر که هدیه استاندار خراسان شمالی طی بازدید اخیر خود از این کانون بود نیز در این مراسم مشخص و معرفی شدند.

مدیر کانون فرهنگی، هنری آیت الله خامنه‌ای شهرستان بجنورد در خاتمه خبر داد: این افراد می‌توانند با مراجعه به سایت عتبات و با ثبت نام اینترنتی و طی مراحل برای اسفند ماه سال جاری و فرودین سال آتی به این سفر مقدس اعزام شوند.


کد مطلب: 12041

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/12041/اسامی-برگزیدگان-طرح-مسافر-کربلا-خراسان-شمالی-اعلام

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir