رمان تاریخی «او سلمان شد» فیلمنامه می‌شود

21 بهمن 1388 ساعت 13:39

فرهنگ: رمان تاریخی «او سلمان شد» به نویسندگی سیدناصر هاشم زاده از سوی مؤسسه سینمایی سوره حوزه هنری به فیلم تبدیل می‌شود.


‌ سیدناصر هاشم زاده محقق و نویسنده براساس توافق با مؤسسه سینمایی سوره حوزه هنری، امتیاز نگارش فیلمنامه رمان تاریخی «او سلمان شد» را برای تولید فیلم به این مؤسسه واگذار كرد.

«او سلمان شد» از رمان های جذاب و پرمخاطب در حوزه تاریخ اسلام است كه به زندگی سلمان فارسی صحابه پیامبر اسلام از دوران نوجوانی تا گرویدن وی به دین مبین اسلام می‌پردازد.

بنابر گزارش «سوره سینما»، این كتاب در دو مرحله توسط انتشارات نشر بین‌الملل چاپ و در سطح كشور به علاقه‌مندان عرضه شده است.

به نظر می‌رسد مؤسسه سینمایی سوره در راستای اهداف خود مبنی بر توجه به آثار سینمایی با مضامین ارزشی و دینی قصد دارد پس از نگارش نهایی این فیلمنامه به تولید آن نیز در سال آتی اقدام کند.

شایان ذكر است، سیدناصر هاشم زاده كه تاكنون آثاری چون «انصارالحسین»، «تحقیقات فلسفی»، «عیار دانش»، «فرمان» و... از وی به چاپ رسیده است علاوه بر نگارش فیلمنامه «بید مجنون» به كارگردانی مجید مجیدی، مشاور فیلمنامه نویسان آثاری از قبیل «زیر نور ماه»، «آواز گنجشك ها»، «رنگ خدا» و... نیز بوده است.


کد مطلب: 12081

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/12081/رمان-تاریخی-او-سلمان-فیلمنامه-می-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir