مشایی رئیس کارگروه زیارت و فرهنگ رضوی شد

خبرآنلاین , 1 اسفند 1388 ساعت 12:04

جامعه: کارگروه «زیارت و فرهنگ رضوی» به ریاست رئیس کمیسیون فرهنگی دولت (مشایی) و عضویت وزرای ارشاد، کشور، راه، رئیس سازمان میراث فرهنگی و استاندار خراسان رضوی تشکیل می‌شود.


هیئت وزیران به منظور توسعه، تعمیق زیارت و ترویج فرهنگ رضوی و اتخاذ تصمیمات هماهنگ در خصوص امور فرهنگی، عمرانی، زیربنایی و زیرساخت‌ها در امور زائران در مقیاس ملی و بین‌المللی، کارگروه «زیارت و فرهنگ رضوی» را به ریاست رئیس کمیسیون فرهنگی دولت (مشایی) و عضویت وزرای ارشاد، کشور، راه، رئیس سازمان میراث فرهنگی و استاندار خراسان رضوی تشکیل داد.

موضوعاتی مانند نشاط و شادابی زنان و ایجاد فضاهای خاص آنها متناسب با باورهای دینی، ترویج عفاف و حجاب و آموزش مهارت‌های زندگی در راستای تحکیم بنیاد خانواده از محورهای مورد تاکید هیئت دولت در این مصوبه به شمار می‌رود.

بنا بر این گزارش، معاونت برنامه‌ریزی و نظارت رهبردی رئیس جمهور نیز موظف شد بودجه‌های لازم برای مصوبات این کارگروه را اختصاص دهد.

این مصوبه توسط محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور به نهاد ریاست‌جمهوری ابلاغ شده است.

بر اساس مصوبه دیگر دولت که روز چهارشنبه منتشر شد مرکز امور حقوقی بین‌المللی ریاست جمهوری تغییر نام یافته و به عنوان یکی از واحدهای تابعه نهاد ریاست جمهوری مستقیماً زیر نظر سرپرست نهاد یعنی مشایی فعالیت می‌کند.


کد مطلب: 12130

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/12130/مشایی-رئیس-کارگروه-زیارت-فرهنگ-رضوی

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir