ارسال بیش از۲۳۰۰ اثر به اشكواره عكس و وبلاگ عاشورایی

خبرگزاری شبستان , 2 اسفند 1388 ساعت 10:18

فرهنگ: مسئول كانون‌های مساجد اردبیل از ارسال بیش از۲۳۰۰ اثر به نخستین اشكواره عكس و وبلاگ عاشورایی خبر داد.


سعید سعادتی، مسئول دبیرخانه كانون‌های مساجد اردبیل از ارسال بیش از ۲۳۰۰ اثر به نخستین اشكواره ثبت جلوه‌های ویژه آیین عزاداری مذاهب و قومیت‌های ایران اسلامی خبرداد و گفت: در این اشكواره۵۰۰ اثر به عكس حرفه‌ای، ۳۰۰ اثر به بخش وبلاگ عاشورایی و یك‌هزار و ۵۰۰ اثر به بخش عكس عادی آثار ارسال شد.

وی افزود: بیش از ۱۲ هزار نفر از اشكواره عكس و وبلاگ عاشورایی بازدید كرده‌اند و سال آینده آثار منتخب در نمایشگاهی به نمایش گذاشته می‌شود.


سعادتی اشاعه و ترویج فرهنگ عاشورایی، كشف استعدادهای هنری در زمینه فرهنگ دینی و عاشورایی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری مرتبط با سیره ائمه معصومین، شناسایی و جذب نوجوانان و علاقه‌مند هنرمند و متعهد، ثبت و مستندسازی جلوه‌های ویژه آیین و مراسم قومیت‌ها و مذاهب ایران اسلامی را از جمله اهداف برگزاری این اشكواره عنوان كرد.

مسئول کانون‌های مساجد اردبیل درباره موضوعات این اشكواره گفت: این اشكواره با رویكرود فرهنگ عاشورایی و در موضوعات مسجد، عزاداری، حجاب، نماز، امر به معروف و نهی از منكر، احسان و نذورات، كودك، نوجوان و جوان، وحدت و همدلی، بانوان و خانواده، محرم و كانون‌های مساجد برگزار می‌شود.


کد مطلب: 12144

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/12144/ارسال-بیش-از۲۳۰۰-اثر-اشكواره-عكس-وبلاگ-عاشورایی

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir