ممنوعیت تردد زائران انفرادی به عراق

خبرگزاری مهر , 6 اسفند 1388 ساعت 9:27

جامعه: تردد زائران انفرادی به مقصد عراق ممنوع است و نیروی انتظامی ماموریت دارد تا از خروج تمام متقاضیان و زائران که به‌صورت خودجوش و انفرادی و خارج از چارچوب و کاروان‌های حج و زیارت، بویژه در تعطیلات و مناسبت‌های مذهبی به مبادی مرزهای رسمی کشور مراجعه می‌کنند، به ‌طور جدی جلوگیری کند.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، دبیرخانه‌ ستاد هماهنگی امور زائران (مستقر در وزارت کشور) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تردد زائران انفرادی به مقصد عراق ممنوع است و نیروی انتظامی ماموریت دارد تا از خروج تمام متقاضیان و زائران که به‌صورت خودجوش و انفرادی و خارج از چارچوب و کاروان‌های حج و زیارت، بویژه در تعطیلات و مناسبت‌های مذهبی به مبادی مرزهای رسمی کشور مراجعه می‌کنند، به ‌طور جدی جلوگیری کند.

در این اطلاعیه از مردم خواسته شده است، ضمن همکاری با تصمیم‌های ستاد عالی در ایجاد نظم و امنیت، از مراجعه به مبادی مرزی خودداری کنند.

در ادامه اطلاعیه ستاد هماهنگی امور زائران آمده است، هموطنان مشتاق می‌توانند صرفا با رعایت ضوابط قانونی و رسمی یا با در دست داشتن مدارک قانونی از طریق سازمان حج و زیارت ثبت‌نام کنند تا بر اساس اولویت‌‌بندی و در حداقل زمان، در قالب کاروان‌های سازمان‌یافته سامان‌دهی و اعزام شوند.


کد مطلب: 12227

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/12227/ممنوعیت-تردد-زائران-انفرادی-عراق

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir