برگزاری کنگره منطقه‌ای شعر اهل بیت(ع) همزمان با هفته وحدت در گلستان

خبرگزاری شبستان , 6 اسفند 1388 ساعت 19:47

فرهنگ: حجت‌الاسلام نورالله ولی‌ن‍ژاد مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از برگزاری کنگره منطقه ای شعر اهل بیت(ع) همزمان با هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) در استان خبر داد.


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: این کنگره به منظور تقویت وحدت و همگرایی بین مذاهب اسلامی و نهادینه کردن آن و اظهار و ابراز محبت به اهل بیت(ع) با حضور استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی به میزبانی گلستان، ۱۷ ربیع الاول روز میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) در گرگان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ارسال ۲۸۱ اثر در بخش‌های مقاله و شعر به دبیرخانه کنگره، بیشترین آثار ارسالی را در بخش شعر بیان کرد و افزود: با رای هیئت داوران ۱۴ اثر به عنوان آثار برتر انتخاب و در این کنگره ارائه خواهد شد.

حجت‌الاسلام ولی نژاد از تدوین و چاپ آثار برتر این کنگره خبر داد و گفت: برای شرکت و حضور آقایان و بانوان در این کنگره هیچ مرزی در نظر گرفته نشده و مشارکت چهره‌های تاثیرگذار در بخش تقریب شیعه و سنی، از مسائل با اهمیت برگزاری این کنگره بوده است.

وی ادامه داد: در این کنگره حجت‌الاسلام و المسلمین نقویان و دکتر سوریان از کردستان به عنوان مهمانان ویژه سخنرانی خواهند کرد.


کد مطلب: 12234

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/12234/برگزاری-کنگره-منطقه-ای-شعر-اهل-بیت-ع-همزمان-هفته-وحدت-گلستان

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir