واحد مرمت اسناد وقفی راه اندازی می‌شود

خبرگزاری شبستان , 9 اسفند 1388 ساعت 10:54

جامعه: علی شیرین، مسئول روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به فعالیت‌های مرکز اسناد سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: اسناد در این بخش به صورت علمی و فنی نگهداری می‌شود؛ در غیر این صورت اسناد دچار آفت و یا حادثه می‌شود.


او ادامه داد: احساس نیاز شده است که واحدی به عنوان واحد مرمت و تعمیر اسناد راه اندازی شود تا به پروسه نگهداری و حفظ اسناد کمک کند.

شیرین تاکید کرد: واحد مرمت به زودی در محوطه داخلی مرکز اسناد فعالیت خود را آغاز می‌کند تا علاوه بر رعایت اصول ایمنی، زدگی یا خوردگی اسناد را نیز مرتفع کند.

مسئول روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه مرکز نگهداری اسناد برای نخستین بار در سازمان اوقاف راه اندازی شده است، گفت: یکی دیگر از فعالیت‌هایی که در حال حاضر پیگیر آن هستیم، جمع آوری اسناد از مراکز استان‌های مختلف است که این برنامه هم اکنون در حال اجراست.

شیرین همچنین به فعالیت نمایشگاه دایمی اسناد واقع در سازمان اوقاف و امور خیریه اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه هنوز به مرحله بازدید عمومی نرسیده اما افزایش بازدیدکنندگان این نمایشگاه نیز با اعمال تبلیغات مختلف در دستور کار قرارگرفته است.


کد مطلب: 12259

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/12259/واحد-مرمت-اسناد-وقفی-راه-اندازی-می-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir