مداحان در معرفی ائمه اطهار از زیاده‌گویی پرهیز کنند

خبرگزاری مهر , 9 اسفند 1388 ساعت 12:51

جامعه: معاون فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران از مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت این استان خواست در مداحی‌های ائمه اطهار از زیاده‌گویی‌ها پرهیز کنند.


حجت الاسلام رحمت‌الله رضوی‌راد صبح یکشنبه درگردهمایی کانون مداحان شهرستان آمل اظهار داشت: پرگویی‌های عده‌ای از مداحان و حتی مبلغان در عزداری‌ها به قصد گریاندن مردم، متاسفانه موجب آزردن آنان می‌شود که مداحان و مبلغان باید به این موارد توجه جدی داشته باشند.

وی تصریح کرد: دشمنان در طول تاریخ، ائمه‌(ع) را در حصر نگه داشته تا مانع حضور در میان مردم شوند، در حالیکه این مبلغان و مداحان بودند که ائمه‌(ع) را به مردم معرفی و مردم نیز با جان و دل پذیرای ائمه معصومین شدند.

معاون مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران افزود: امروز شیعه در جهان سرافراز است، چون سرمایه‌ای بزرگ همانند ائمه‌(ع) دارد، لذا نه تنها خود سرافراز است، بلکه باعث سربلندی موحدین و مسلمانان در جهان شده‌اند.

رضوی‌راد اظهارداشت: امروز مداحان مسئولیت سنگینی را به عهده دارند و آن شناساندن امام زمان‌(عج) به مردم است تا با معرفت امام عصر(عج)، مردم بتوانند راه سعادت را در پیش گیرند.


کد مطلب: 12285

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/12285/مداحان-معرفی-ائمه-اطهار-زیاده-گویی-پرهیز-کنند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir