تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۳۹
۰
کد مطلب : ۱۲۲۹۶

طرح توسعه اطراف حرم حضرت عبدالعظیم (ع) آماده شد

طرح توسعه اطراف حرم حضرت عبدالعظیم (ع) آماده شد
شهردار منطقه ۲۰ در ادامه با اشاره به تشكیل شركت عمران و توسعه ری با محوریت شهرداری منطقه ۲۰ برای نوسازی بافت فرسوده اطراف حرم گفت: این شركت اعتباری را دراختیار دارد و در حال حاضر بر اساس اولویت از مالكان واحدهای مسكونی محلات ولی آباد و نفر آباد در حول حرم دعوت می‌كند تا املاک آنها را خریداری كند.

او ضمن تاكید بر لزوم همكاری مالكان املاک این محدوده برای تسریع در اجرای طرح توسعه اطراف حرم گفت: متأسفانه عدم توافق برخی از مالكان با قیمت‌های كارشناسی در واگذاری ملک فرسوده خود، منجر به كندی در روند اجرای این طرح مهم و تاثیر گذار می‌شود.

عبدالهی مساحت محدوده مورد نظر در طرح توسعه اطراف حرم عبدالعظیم را بالغ بر ۲۳۰ هكتار ذكر كرد و افزود: این محدوده از شمال به جاده قم و ۲۴ متری و از جنوب به اتوبان سلمان فارسی و انتهای خیابان كریمی شیرازی محدود می‌شود.

او در ادامه با بیان اینكه منطقه ۲۰ یكی از مناطق قدیمی و فرسوده شهر تهران است و یک هشتم آن را بافت فرسوده تشكیل داده است، گفت: مجموعاً ۵۶۴ هكتار بافت فرسوده در ۴۵۰ نقطه از این منطقه واقع شده است.

شهردار منطقه ۲۰ در مورد شاخص بافت‌های فرسوده این منطقه گفت :بافت‌های فرسوده این منطقه در ۲۹۹ نقطه ناپایدار، در ۹۱ نقطه ناپایدار و ریزدانه و در ۴۹ نقطه ناپایدار، ریزدانه و نفوذپذیر هستند.
مرجع : برنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما