«پیام آور بزرگ» برای مخاطبان فرانسوی

11 اسفند 1388 ساعت 12:17

فرهنگ:مجموعه برنامه «پیام آور بزرگ» به تهیه‌کنندگی رامین بیانی برای سیمای فرانسوی شبکه جهانی سحر تهیه می‌شود.


این مجموعه برنامه که از ساختار کارشناس محور بهره می‌برد، در چهل قسمت شش دقیقه‌ای می‌کوشد تا با استفاده از نظرات کارشناسان و اساتید دانشگاهی همچون دکتر ابوالفضل خوش منش،سارا دانشیان و ...به معرفی پیامبر اکرم(ص) پرداخته و مخاطبان فرانسوی زبان را با ابعاد و زوایای مختلف زندگی و سیره نبوی آشنا سازد.

به گزارش روابط عمومی شبکه جهانی سحر، بررسی زندگینامه و ابعاد گوناگون سیره عملی و رفتاری زندگانی پیامبر اکرم(ص) و همچنین رهنمودهای آن حضرت در موارد مختلف، محورهای اصلی این برنامه را تشکیل می‌دهد.

مجموعه «پیام آور بزرگ» که در حال حاضر حدود ۷۵% از تدوین آن به انجام رسیده، به صورت روتین و در قالب میان برنامه برای پخش در فواصل مختلف برنامه‌های سیمای فرانسوی شبکه جهانی سحر طراحی شده تا مخاطبان فرانسوی زبان این برنامه بتوانند در زمان‌های مختلف با چگونگی سیره نبوی برای ساختن جامعه آرمانی پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) بهره‌مند شوند.

کارگردانی این مجموعه برنامه معارفی با مصطفی محمودی است و سایر عوامل آن عبارتند از: هادی طالبی(برنامه ریز و هماهنگی)، سارا رضایی(دستیار زبان دان)، مهرداد رخساریه(طراح صحنه و دکور)، مسعود واعظی و علیرضا بابایی(تصویربرداران)، علیرضا بابایی(نورپرداز)، فرشید رضایی و علی حسینی(دستیاران تصویر)، گرافیست محمد ابوالقاسمی و رامین بیانی(تدوین گر).


کد مطلب: 12318

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/12318/پیام-آور-بزرگ-مخاطبان-فرانسوی

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir