در مؤسسه آوين رسانه؛

نرم‌افزار شبيه‌سازی مناسک حج توليد می‌شود

سايت خبری قرآنی , 12 اسفند 1388 ساعت 13:14

جامعه: نرم‌افزار شبيه‌سازی سه‌بعدی مناسک حج در مؤسسه آوين رسانه در حال توليد است.


مجيد اسماعيلی، مدير مؤسسه آوين رسانه، ضمن اعلام اين خبر، گفت: نرم‌افزار شبيه‌سازی سه‌بعدی فضای شهرهای مكه و مدينه و اعمال و مناسک حج در مؤسسه آوين رسانه در حال توليد است و به زودی اين نرم‌افزار برای كسانی كه به اين سفر مقدس می‌روند عرضه شده و امكان زيارت مجازی مناسک حج را برای آنان فراهم می‌كند.

اسماعيلی اضافه كرد: فضای حج و مناسک و اعمال آن، موقعيت بسيار مهمی برای افراد است و اگر فردی كه به حج مشرف می‌شود آمادگی لازم را برای اين سفر نداشته باشد، هم در زمان تشرف و هم پس از بازگشت، دچار اضطراب می‌شود، هدف ما از توليد اين نرم‌افزار برطرف كردن اين اضطراب است.

او درباره مراحل انجام شده كار گفت: بخش‌های زيادی از اين پروژه انجام شده و در حال حاضر تقريبا فضای كاملی از مكه و مدينه را همراه با جزئيات تهيه كرده‌ايم، بخش‌های محتوايی آن نيز در حال توليد بوده و به زودی اين بخش‌ها نيز كامل می‌شود.

مدير آوين رسانه در پايان يادآور شد: توليد نرم‌افزار شبيه‌سازی سه‌بعدی مناسك حج، كار بسيار عظيم و اتفاق بسيار مهم و پرمخاطبی در دنيا و جهان اسلام است، اميدواريم در سال آينده بتوانيم اين نرم‌افزار را در اختيار همه كسانی كه به حج مشرف می‌شوند قرار دهيم.

مؤسسه آوين رسانه پيش از اين نرم‌افزار شبيه‌سازی سه بعدی حرم امام رضا(ع) را توليد كرده است كه عرضه عمومی آن به زودی آغاز می‌شود.


کد مطلب: 12337

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/12337/نرم-افزار-شبيه-سازی-مناسک-حج-توليد-می-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir