رئیس سازمان حج و زیارت:

هزینه سفر به عتبات و سوریه در نوروز افزایش ندارد

15 اسفند 1388 ساعت 12:10

جامعه: علی لیالی رئیس سازمان حج و زیارت با اعلام اینکه هزینه سفر به عتبات عالیات عراق و سوریه در نوروز افزایشی ندارد، گفت با دفاتر زیارتی‌ای که به بهانه عید نرخ‌های خود را افزایش می‌دهند، برخورد می‌شود.


علی لیالی گفت: اعزام زایرانی که برای سفر به عتبات عالیات ثبت نام کرده و در قرعه‌کشی انتخاب شده‌اند از ۲۱ اسفند ماه جاری آغاز و تا ۲۰ اردیبهشت سال آینده ادامه دارد.

براساس اعلام سازمان حج در حال حاضر روزانه سه‌هزار نفر از طریق زمینی به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه دفاتر زیر نظارت سازمان اجازه افزایش قیمت‌ها را برای اعزام نوروزی زایران ندارند، تاکید کرد: هزینه سفر زایرانی که از طریق دفاتر زیارتی زیر نظر سازمان حج و زیارت به عتبات عالیات اعزام می‌شوند در ایام نوروز افزایش نمی‌یابد.

هزینه کلی سفر به عتبات عالیات در بهترین هتلهای بغداد که گروه نخست قیمتی نامگذاری شده ۳۴۳ هزار تومان و هزینه سفر و اقامت در هتل درجه دو ۳۲۵ هزار تومان و همچنین در گروه سوم هتلها هزینه ۳۰۷ هزار تومان است.

لیالی با اشاره به اینکه اعزام انفرادی زایران به عتبات عالیات ممنوع است، گفت: براساس برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های به عمل آمده در مزرهای خروجی از تردد زایران انفرادی جلوگیری می‌شود.


کد مطلب: 12350

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/12350/هزینه-سفر-عتبات-سوریه-نوروز-افزایش-ندارد

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir