ارسال بیش از ۵۰۰ اثر به دبیرخانه سوگواره لحظه‌های عاشورایی

خبرگزاری شبستان , 22 اسفند 1388 ساعت 13:47

فرهنگ: مسعود زارعیان مدیر گروه مبلغان هنرمند دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و دبیر دومین سوگواره لحظه‌های عاشورایی با اعلام خبر ارسال بیش از ۵۰۰ اثر به دبیرخانه این سوگواره گفت: دومین سوگواره لحظه‌های عاشورایی با هدف تبلیغ فرهنگ سترگ عاشورا و تبیین رابطه مردم با امام حسین(ع) از سوی این گروه برگزار می‌شود.


زارعیان با بیان اینکه فراخوان آثار سوگواره در بخش های فیلم، فیلمنامه و عکس از دی ماه آغاز شده و تا بیستم فروردین سال آینده ادامه دارد افزود: با توجه به استقبال خوب هنرمندان، تاکنون بیش از ۵۰۰ اثر از شهرهای مختلف کشور به دبیرخانه ارسال شده است.

دبیر دومین سوگواره لحظه‌های عاشورایی ادامه داد: در این راستا با حوزه‌های هنری سراسر کشور و مجامع عکاسی فعال در شهرهای مختلف رایزنی شده و از سایت‌های تخصصی عکس نیز جهت اطلاع‌رسانی دعوت به عمل آمده است. همچنین مصاحبه، گفتگوهای تحلیلی با صاحبنظران سینما و رسانه و برگزاری اردوهای عکاسی و کارگاه‌های آموزشی از دیگر برنامه‌های جنبی سوگواره به شمار می‌رود.

زارعیان گفت: به منظور سهولت کار عکاسان علاقه‌مند به شرکت در سوگواره نیز در ایام عاشورا، اربعین و مراسم سوگواری امام رضا(ع)، ضمن هماهنگی با نیروی انتظامی، این عکاسان به صورت گروهی به ثبت صحنه‌های عزاداری پرداختند.

وی با بیان اینکه اختتامیه سوگواره لحظه های عاشورایی، اردیبهشت ماه سال آینده همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) برگزار خواهد شد، تصریح کرد: سید عباس میر‌هاشمی، محمود عبدالحسینی، فرامرز عامل بردبار، حمیدرضا گیلانی‌فر و سید مجتبی خاتمی اعضای هیئت داوران بخش عکس این سوگواره هستند.

مدیر گروه مبلغان هنرمند دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ابراز داشت: علاقمندان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.honaremotaali.blogfa.com از جزئیات و مقررات هر بخش اطلاع یابند.

زارعیان افزود: تمامی آثار ارسالی بایستی تا ۲۰ اسفندماه روی لوح فشرده به نشانی مشهد، خیابان سنایی، میدان صاحب‌الزمان(عج)، مرکز فرهنگی تبلیغی شهید هاشمی‌نژاد، گروه مبلغان هنرمند دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ارسال شود.


کد مطلب: 12364

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/12364/ارسال-بیش-۵۰۰-اثر-دبیرخانه-سوگواره-لحظه-های-عاشورایی

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir