تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۰۸
۰
کد مطلب : ۱۲۴۳۷

بقاع متبركه استان تهران آماده پذيرايی از ميهمانان نوروزی است

بقاع متبركه استان تهران آماده پذيرايی از ميهمانان نوروزی است
حجت‌الاسلام غلامرضا عادل افزود: بيش از ۴۰۰ بقعه استان تهران برای حضور مردم در ايام نوروز آماده پذيرايی است و مسافران نوروزی می‌توانند در بقاع متبركه كه دارای زائرسرا است و در مسير اصلی جاده‌ها قرار دارند اسكان يابند.

وی در ادامه گفت: مراسم دعای سال تحويل در بقاع متبركه استان تهران با حضور قاريان بين‌المللی قرائت می‌شود و مسافرانی كه در مسير امامزاده‌ها قرار دارند می‌توانند از اين مراسم بهره لازم را ببرند.

عادل با اشاره به برنامه‌های فرهنگی در بقاع متبركه در ايام نوروز، خاطرنشان كرد: ويژه‌برنامه تزئين سفره معنوی عيد، برگزاری مراسم لحظه تحويل سال همراه با دعای توسل و زيارت آل ياسين، برگزاری نمازهای جماعت در كليه ايام، مشاوره و پاسخگويی به سئوالات شرعی، برپايی ايستگاه‌های صلواتی برای پذيرايی از زائران، خدمات رفاهی برای مسافران نوروزی، پر كردن اوقات فراغت ويژه جوانان و نوجوانان، مسابقات و ويژه‌برنامه‌های فرهنگی برای كودكان و نوجوانان و همچنين ارائه خدمات درمانی به زائرين از جمله برنامه‌های ايام نوروز است.

همچنين توزيع مكان‌نمای بقاع متبركه استان تهران در طول مسير ويژه مسافران نوروزی جهت آشنايی با امامزادگان استان تهران ارائه می‌شود.

سرپرست اداره فرهنگی اداره‌كل اوقاف و امور خيريه استان تهران شناساندن و معرفی جاذبه‌های بقاع متبركه و ايجاد علاقه و حضور مشتاقان و زائران به اين اماكن را از اهداف اين برنامه دانست و نزول و بركت و رحمت در زندگی زائران مراقد شريفه را در لحظه سال نو از خداوند منان خواستار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما