تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۱۲:۱۲
۰
کد مطلب : ۱۲۴۳۹

آسیب‌های مداحی در زنجان مورد بررسی قرار می‌گیرد

آسیب‌های مداحی در زنجان مورد بررسی قرار می‌گیرد
رییس کانون مداحان و شعرای آئینی استان زنجان، نور بهمنی گفت: کانون مداحان و شعرای آئینی استان زنجان با تشکیل جلسات و برنامه‌های مختلف تلاش کرده است تا با آسیب‌شناسی شعر و مطالب مداحی سطح علمی مداحان را ارتقاء دهد.

وی تصریح کرد: تاکنون از ۱۱۰ مورد از آسیب‌های موجود در مداحی ۴۶ مورد آن مورد بررسی قرار گرفته و مابقی نیز در سال آینده مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

نوربهمنی به اهم فعالیت‌های کانون مداحان و شعرای آئینی استان زنجان اشاره کرد و گفت: کانون مداحان و شعرای آئینی استان زنجان در طول سال ۸۸ به طور منظم و به صورت ماهانه جلسات خود را برای برنامه‌ریزی و پیشبرد اهداف خود با حضور یکی از مسوولان فرهنگی و دینی استان برگزار کرده است.

رییس کانون مداحان و شعرای آئینی استان زنجان اظهار داشت: برگزاری کلاس آموزش اصول مداحی با حضور شهرهای تابعه در شهرستان ابهر، برنامه‌ریزی و برگزاری کنگره بزرگ شعر عاشورا، تهیه و توزیع محصولات فرهنگی در بین شرکت کنندگان در برنامه های این کانون، تشکیل پرونده برای حدود ۴۰۰ نفر از مداحان و شعرای آیینی استان زنجان و همچنین چاپ کتاب آوای محرم با تیراژ ۱۰۰۰ جلد با موضوع خروج از مدینه تا اربعین حسینی از جمله اقدامات کانون مداحان استان زنجان در سال ۸۸ می‌باشد.

نوربهمنی افزود: کانون مداحان و شعرای آیینی استان زنجان با تشکیل جلسات مختلف با اعضاء کانون مداحان شهرستان‌های استان در سال ۸۸ توانسته است نسبت به شناسایی و بالا بردن سطح اطلاعات مداحان استان اقدامات شایسته‌ای را به عمل آورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما