سفر به شهر کاظمین از ۱۹ فروردین سال آینده انجام می‌شود

سايت خبری قرآنی , 25 اسفند 1388 ساعت 11:44

جامعه: حسین اکبری معاون عتبات عالیات عراق و سوریه سازمان حج و زیارت اعلام کرد: تمام زایرانی که زمان اعزام آنها از تاریخ ۱۹ فروردین سال آینده است یک روز به سفر زیارتی آنها افزوده شده و به زیارت آستان مقدس امام علی‌النقی(ع) و امام حسن عسکری(ع) نیز مشرف خواهند شد.


اکبری با اعلام این مطلب که از ۱۹ فروردین ماه سال آینده سفر به شهر سامرا دوباره انجام خواهد شد گفت: افرادی که از ۱۹ فروردین ماه سال ۸۹ به کشور عراق اعزام می‌شوند یک شب به مدت سفر آنها اضافه شده است.

وی ادامه داد: البته ۲۰ کاروانی که از مرز خسروی وارد عراق می‌شدند مدت اقامت آنها در عراق ۷ شب بود ولی بقیه بیش از ۸۰ کاروان، ۶ شب در عراق اقامت می‌کردند اما از سال آینده با توجه به‌اینکه در کاظمین با نبود محل اقامت مواجه هستیم مسافران یک شب در شهر بغداد اقامت می‌کنند و یک روز تشرف به شهر سامرا خواهند داشت البته ستاد عتبات عالیات سازمان حج و زیارت، زیارت‌گاه‌های دیگری را نیز مد نظر دارد که به این سفر اضافه کند.

در پی حوادث تروریستی در شهر سامرا و ناامن بودن این شهر قبل از برگزرای انتخابات در عراق سفر به این شهر از برنامه‌های زیارتی مسافران حذف شده بود که در پی پایان یافتن انتخابات و برقراری نسبی امنیت این سفر از سال آینده برگزار می‌شود.


کد مطلب: 12454

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/12454/سفر-شهر-کاظمین-۱۹-فروردین-سال-آینده-انجام-می-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir