تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۱۴:۰۴
۰
کد مطلب : ۱۲۴۵۹

همايش «در جستجوی امام حسين(ع)» برگزيدگان خود را شناخت

همايش «در جستجوی امام حسين(ع)» برگزيدگان خود را شناخت
همايش «در جستجوی امام حسين(ع)» با هدف ايجاد زمينه مناسب برای تحقيق و پژوهش در عرصه قيام عاشورا، نظريه‌پردازی و كشف افق‌های تازه در عرصه فرهنگ حسينی، شناخت انحرافات و آسيب‌های حماسه حسينی و فراهم كردن زمينه برای حضور دانشگاهيان در عرصه بارور ساختن فرهنگ عاشورايی امروز، ۲۵ اسفند ماه، در دانشگاه پيام‌نور استان خوزستان برگزار شد.

اين همايش با قرائت قرآن كريم و خوش‌آمدگويی علی حميد، رئيس دانشگاه پيام نور استان خوزستان، آغاز شد و در ادامه حجت‌الاسلام سلمان‌پور، امام جمعه خوزستان به سخنرانی پرداخت.

تجليل از شش برگزيده اين همايش بخش ديگر اين همابش بود كه هدايای خود شامل؛ سكه طلا، لوح تقدير و كتاب ارزشمند الغدير علامه امينی را دريافت كردند، همچنين زينب الوانی يكی از برگزيدگان اين همايش مقاله خود با عنوان «تحليلی بر زيارت عاشورا» را ارائه كرد، همچنين سخنران پايانی همايش استاندار خوزستان بود.

بر اساس این گزارش،‌ عظيم الوانی، دبير اين همايش از استقبال مسئولان استان خوزستان و دانشگاه پيام نور برای ادامه اين همايش خبر داد و افزود: در صورتی كه بتوانيم دبيرخانه دائمی اين همايش را راه‌اندازی كنيم، اين همايش را به صورت ساليانه برگزار خواهيم كرد.

يادآوری می‌شود، مقالات ارائه شده به اين همايش به صورت لوح فشرده در اختيار شركت‌كنندگان قرار گرفت.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما