تاریخ انتشار
شنبه ۷ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۰۹:۳۸
۰
کد مطلب : ۱۲۴۶۲

در اثر واژگونی اتوبوس زایران ایرانی در سوریه ۲ نفر کشته و ۳۵ تن زخمی شدند

در اثر واژگونی اتوبوس زایران ایرانی در سوریه ۲ نفر کشته و ۳۵ تن زخمی شدند
مسعود اخوان، نماینده سازمان حج و زیارت در سوریه با اعلام این خبر گفت: این اتوبوس متعلق به شركت بیرجند تنعیم بوده كه هنگام بازگشت به ایران در ۲۵۰ كیلومتری دمشق حدود ساعت ۹ صبح بر اثر بارندگی و لغزندگی جاده از مسیر منحرف می‌شود و چپ می‌كند كه بر اثر این حادثه متاسفانه دو نفر از زایران ایرانی به نام‌های «حسین میرزایی» و «سرور عباسی» جان می‌بازند و ۳۵ نفر دیگر مجروح می‌شوند.

وی با بیان اینكه مجروحان این حادثه در بیمارستان وطنی حمات بستری و در حال درمان هستند، اظهار كرد: حال هیچ یك از این زایران وخیم نیست و هم‌اكنون در حال درمان سرپایی هستند؛ البته برخی از آنها به عمل جراحی نیاز دارند كه درمان آنها نیز ادامه دارد.

نماینده سازمان حج و زیارت در سوریه ادامه داد: گروه پزشكی ایران به همراه نمایندگان سفارت ایران در سوریه و سازمان حج و زیارت در این كشور به محل حادثه و بیمارستان این مجروحان اعزام شده‌اند تا به وضع آنها رسیدگی كنند و عملیات انتقال این افراد به بیمارستانی مجهزتر در دمشق را انجام دهند.

اخوان افزود: پس از درمان این مجروحان در بیمارستانی در دمشق، مجروحان و جنازه‌های این حادثه به كشور و احتمالا مشهد منتقل می‌شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما