مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران:

بیش از ۳۰۰هزار نفر از اماکن متبرکه مازندران بازدید کردند

خبرگزاری رسانيوز , 10 فروردين 1389 ساعت 9:47

ایران‌زمین: مدیر کل اوقاف و امورخیریه مازندران از حضور بیش از ۳۱۶ هزار نفر مسافر نوروزی طی روزهای گذشته در اماکن متبرکه این استان خبر داد.


حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی، مدیر کل اوقاف و امورخیریه مازندران با بیان این که ۸۱۲ سوئیت و زایرسرای بقاع متبرکه و امامزادگان استان برای پذیرایی از مسافران نوروزی آماده شده است، گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت شرایط را برای زیارت مسافران و گردشگران از اماکن متبرکه و امامزادگان استان فراهم کردیم.

وی از وجود هزار و ۲۳۱ ‌امامزاده در سطح استان خبر داد و با بیان این که فضای این امامزادگان برای زایران آماده شده است، خاطر نشان کرد: تاکنون بیش از ۳۱۶هزار نفر مسافر نوروزی طی روزهای گذشته از اماکن متبرکه استان بازدید به عمل آوردند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که در حال حاضر ۱۹۸ مسجد بین راهی در سطح استان وجود دارد، گفت: از این تعداد ۴۴ مسجد در مسیرهای اصلی مسافران واقع شده است و فضای آن از ابتدای آغاز مسافرت نوروزی برای مسافران آماده شده است.

حجت‌الاسلام سهرابی میزان استقبال مسافران نوروزی از اماکن متبرکه و امامزادگان را رو به افزایش دانست وبیان داشت: به طور حتم تعداد زایران بقاع متبرکه و امامزادگان تا پایان تعطیلات نوروزی به تعداد قابل توجهی افزایش خواهد یافت.


کد مطلب: 12464

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/12464/بیش-۳۰۰هزار-نفر-اماکن-متبرکه-مازندران-بازدید-کردند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir