اماکن متبركه استان فارس پذیرای دو میلیون زائر نوروزی است

9 فروردين 1389 ساعت 13:21

جامعه: رییس اداره بقاع متبرکه فارس گفت: بیش از ۵۰۰ مکان زیارتی و مذهبی در استان فارس پذیرای دو میلیون زائر و مسافر نوروزی است.


الیاس رضایی گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز تاكنون بیش از ۵۰۰ مکان زیارتی و مذهبی در استان فارس پذیرای زائران و مسافران نوروزی بوده‌اند كه این آمار در مقایسه با سال گذشته ۵۰۰ هزار نفر افزایش دارد.

رییس اداره بقاع متبرکه فارس گفت: در ایام بارندگی حرم مطهر امام‌زادگان فارس بیشترین خدمات را به زائران ارائه دادند.

او ادامه داد: بیشترین زائر در اماکن زیارتی و مذهبی تحت نظارت اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس مربوط به حرم سیدعلا الدین حسین، علی بن حمزه، ‌امام‌زاده اسماعیل در فسا، امام‌زاده سید حسین کازرون و مسجد سورمق آباده بوده است.

رییس اداره بقاع متبرکه فارس گفت: با توجه به گزارش‌های دریافتی و بازدید‌های انجام شده زائران امسال از نحوه مدیریت امام‌زادگان و بقاع متبرکه فارس رضایت نسبی داشتند.

رضایی با اشاره به وجود بیش از یک هزار و ۴۰۰ امامزاده و شش هزار مسجد و حسینیه در استان فارس افزود: با حضور مردم از سراسر كشور در استان به ویژه در شیراز، سومین حرم اهل بیت (ع) پیش بینی می‌شود كه تا پایان تعطیلات نوروزی بیش از سه میلیون و ۵۰۰ هزار زائر به اماکن زیارتی این استان برای زیارت و اسکان مراجعه کنند.


کد مطلب: 12478

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/12478/اماکن-متبركه-استان-فارس-پذیرای-دو-میلیون-زائر-نوروزی

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir