نخستين نشست شورای برنامه‌ريزی حج و زيارت در سال ۸۹ برگزار شد

ایکنا , 11 فروردين 1389 ساعت 10:28

جامعه: نخستين نشست شورای برنامه‌ريزی حج و زيارت در سال ۸۹ با حضور نماينده ولی‌فقيه و سرپرست حجاج ايرانی برگزار شد.


به گزارش اداره ارتباطات خبری بعثه مقام معظم رهبری، حجت‌الاسلام والمسلمين سیّدعلی قاضی‌عسكر، ضمن تبريك حلول سال جديد و آرزوی توفيق روزافزون برای مردم شريف ايران به ويژه همكاران خود در بعثه مقام معظم رهبری، تصريح كرد: با توجه به اينكه امسال از طرف مقام معظم رهبری سال «همت مضاعف و كار مضاعف» نامگذاری شده، بايد در اين تشكيلات كه وابسته به مقام معظم رهبری است با تمام توان در راستای تحقق هرچه بيشتر اين شعار گام برداريم.

نماينده ولی‌فقيه در امور حج و زيارت تأكيد كرد: شعاری كه مقام معظم رهبری برای هر سال تعيين می‌كنند با يك پشتوانه علمی و دقيق و هدفمند صورت می‌گيرد، تا همه تلاش‌ها و حركت‌ها در جهت تحقق آن شعار بسيج شود.

حجت‌الاسلام والمسلمين قاضی‌عسكر با بيان برخی از فعاليت‌هايی كه به حوزه هر يك از معاونت‌ها مرتبط است، تصريح كرد: بايد وظايف و كارهای هر بخش از ابتدای سال مشخص شود تا با برنامه‌ريزی مناسب و به موقع بتوان به هر يك از آن‌ها جامه عمل پوشانيد.

وی گفت: امسال با برنامه‌ريزی‌های زمان‌بندی شده تلاش خواهيم كرد تا با همت و كار مضاعف و حذف موازی‌كاری‌ها و رفع كاستی‌ها، همچنين تقويت نقاط مثبت، بر بازدهی كارها بيافزاييم و شاهد تحقق افكار و انديشه‌های مقام معظم رهبری در امور حج و زيارت باشيم.

نماينده ولی‌فقيه در ادامه صحبت‌های خود به سفر رئيس سازمان حج و زيارت به عربستان اشاره كرد و افزود: بحمدالله مذاكرات انجام شده مثبت ارزيابی می‌شود و اميد می‌رود به زودی شاهد فعال شدن مجدد اعزام زائران به عمره مفرده باشيم.

حجت‌الاسلام قاضی‌عسكر در پايان با معرفی حسينی‌فشمی به عنوان مسئول جديد حوزه دفتر و روابط عمومی بعثه مقام معظم رهبری، از تلاش‌ها و زحمات حسين محمدی كه پيشتر در اين سمت فعاليت داشته تشكر و قدردانی كرد.


کد مطلب: 12488

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/12488/نخستين-نشست-شورای-برنامه-ريزی-حج-زيارت-سال-۸۹-برگزار

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir