به همت موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر

پنج جلد کتاب تفسیر قرآن امام موسی صدر منتشر شد

یاران صدر , 15 فروردين 1389 ساعت 9:18

فرهنگ: پنج جلد کتاب تفسیر قرآن امام موسی صدر به همت موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر منتشر شد. این کتب که پیش‌بینی می‌شد در نمایشگاه بین‌المللی کتاب سال آینده تهران رونمایی شود با تلاش شبانه‌روزی مهدی فرخیان و همکارانشادر کمیته پژوهشی مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر امسال و در حاشیه همایش بین‌المللی امام موسی صدر؛ انسان عقل و اخلاق در مشهد رونمایی و به علاقمندان امام موسی صدر عرضه شد.


به گزارش ستاد خبری همایش بین‌المللی امام موسی صدر؛ انسان عقل و اخلاق «تأملی دیگر در قرآن و تفسیر»، «تفسیر سوره اخلاص»، «تفسیر سوره ناس و فلق»، «تفسیر سروه قدر» و «تفسیر سوره تکاثر» عناوین این مجموعه آثار هستند.

کتاب «تفسیر سوره اخلاص» شامل تفسیر اخلاص یک و دو است. در این کتاب می‌خوانیم: «وقتی که خداوند نسبت به همه یکی است و سر منشأ همه یکی است ، احساس یگانگی جامعه به انسان دست می‌دهد‌، انسان با این دریافت هر چیزی خدا را واجد نقص و در مسیر کمال می‌بیند‌.» ‌کتاب «تفسیر سوره اخلاص» با ترجمه مهدی فرخیان برای اولین بار با تیراژ ۳۰۰۰ نسخه با قیمت ۸۰۰ تومان، توسط انتشارات مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر منتشر شده است.

کتاب «تفسیر سوره قدر» شامل تفسیر «تفسیرتکاثر ، مقام رسالت و ولایت » است. در این کتاب می‌خوانیم: «راهی که مسیر ما را در زندگی مشخص می‌کند و باعث می‌شود تا ما در زندگی هدفی داشته باشیم‌، همان «صراط مستقیم » است و این نعمت حقیقی ارزانی شده به انسان است» کتاب «تفسیرتکاثر» با ترجمه مهدی فرخیان برای اولین بار با تیراژ ۳۰۰۰ نسخه با قیمت ۸۰۰ تومان، توسط انتشارات مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر منتشر شده است .

کتاب «تفسیر سوره قدر» شامل تفسیر «تفسیریک ، ۲ و سه » است. در این کتاب می‌خوانیم: «حقیقت این است که قرآن بر قلب پیامبر نازل شده‌؛ قلبی که به تعبیر ادبی آسمان دنیاست .این نقطۀ اوج تفسیر بشری است.» کتاب «تفسیرقدر» با ترجمه مهدی فرخیان برای اولین بار با تیراژ ۳۰۰۰ نسخه با قیمت ۸۰۰ تومان، توسط انتشارات مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر منتشر شده است.

کتاب «تفسیر سوره ناس و فلق» شامل تفسیر «تفسیر سوره ناس و سوره فلق» است. در این کتاب می‌خوانیم: «با حسود چه می‌توان کرد؟ اگر محبتت را افزون کنی‌، بیشتر حسادت می‌کند‌. اگر از نعمتی که خداوند به تو عطا کرده به او بدهی‌، باز هم حسادتش بیشتر می‌شود.» کتاب «تفسیر سوره ناس وفلق» با ترجمه مهدی فرخیان برای اولین بار با تیراژ ۳۰۰۰ نسخه با قیمت ۸۰۰ تومان، توسط انتشارات مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر منتشر شده است.

همچنین کتاب «تأملی دیگر در قرآن و تفسیر» شامل دو بخش «درباره تفسیر قرآن» و «قرآن معجزه جاودان» است که با ترجمه مهدی فرخیان و علیرضا محمودی با تیراژ ۳۰۰۰ نسخه و با قیمت ۸۰۰ تومان منتشر شده است.


کد مطلب: 12495

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/12495/پنج-جلد-کتاب-تفسیر-قرآن-امام-موسی-صدر-منتشر

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir