ايثارگران اولين كاروان اعزامی به حج عمره خواهند بود

ایکنا , 17 فروردين 1389 ساعت 9:41

جامعه: مديركل امور فرهنگی بنياد شهيد و امور ايثارگران با بيان اينكه توافقات با سازمان حج و زيارت برای اعزام ايثارگران طی ۱۰ روز آينده به نتيجه می‌رسد افزود: براساس توافقات انجام شده، ايثارگران اولين كاروان اعزامی به سفر عمره خواهند بود.


محمدرضا گروسی، مدير كل امور فرهنگی بنياد شهيد و امور ايثارگران با بيان اينكه مقدمات اعزام ايثارگران به سفر عمره آغاز شده است افزود: هماهنگی برای اعزام ايثارگران به سفر عمره با سازمان حج و زيارت آغاز شده و در حال حاضر در مرحله برنامه‌ريزی برای اعزام ايثارگران به سفر عمره و حج تمتع هستيم.

وی در ادامه اظهار كرد: تا كنون ۱۰۰ هزار نفر از ايثارگران شامل، رزمندگان، جانبازان، همسران و فرزاندان شهدا برای حضور در سفر عمره و حج تمتع ثبت‌نام كرده‌اند كه از اين تعداد ۴۸ هزار نفر در حج تمتع و ۶۲ هزار نفر در سفر عمره حضور خواهند داشت.

مديركل امور فرهنگی بنياد شهيد و امور ايثارگران ادامه داد: در صورتی كه توافقات با سازمان حج و زيارت به نتيجه برسد، تلاش داريم تا تمامی ۱۰۰ هزار ايثارگر ثبت‌نام شده را در سال جاری به سفر عمره و حج تمتع اعزام كنيم.

وی با بيان اينكه تعداد ايثارگران اعزامی به حج عمره و تمتع تا ۱۰ روز آينده مشخص می‌شود عنوان كرد: براساس جلساتی كه با سازمان حج و زيارت داشته‌ايم طی ۱۰ روز آينده در مورد تعداد ايثارگران اعزامی به سفر عمره و حج تمتع و زمان اعزام آنان به نتيجه می‌رسيم.

گروسی در پايان يادآور شد: براساس پيش‌بينی‌های انجام شده و توافقات با سازمان حج و زيارت، امسال ايثارگران اولين كاروان اعزامی به حج عمره خواهند بود.


کد مطلب: 12529

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/12529/ايثارگران-اولين-كاروان-اعزامی-حج-عمره-خواهند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir