مسئول ستاد زیارت وزارت علوم خبر داد:

اعزام دانشگاهیان به سوریه در دستور کار قرار گرفت

برنا , 18 فروردين 1389 ساعت 14:59

مسئول ستاد زیارت وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت: اعزام دانشگاهیان به سوریه تحت عنوان سفر فرهنگی زیارتی سوریه در دستور کار قرار گرفت.


مجید خم پیچی مسئول ستاد زیارت وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت: در کنار اعزام دانشجویان به عمره و عتبات عالیات، اعزام به سوریه هم تحت عنوان سفر فرهنگی زیارتی سوریه در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: اکنون رایزنی‌هایی با چند شرکت خصوصی و بانک ملت برای ارائه تسهیلات، صورت گرفته است و ظرف چند ماه آینده اعزام دانشگاهیان به سوریه مانند عمره دانشجویی آغاز خواهد شد.

مسئول ستاد زیارت وزارت علوم تحقیقات و فناوری هچنین از اعزام روزانه یک کاروان دانشجویی به عتبات عالیات در سال جاری خبر داد و گفت: هرماه ۳۰ کاروان دانشجویی به عتبات عالیات اعزام می‌شود.

وی تاکید کرد: در سال گذشته یک روز در میان یک کاروان ۳۵ نفره از دانشجویان به عتبات عالیات اعزام می‌شد.
همچنین صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به دانشجویانی که به عتبات عالیات اعزام می‌شوند ۳۰۰ هزار تومان وام ارائه می‌دهد.

خم پیچی تاکید کرد: اعزام دانشجویان به عتبات عالیات از خرداد سال گذشته آغاز شده و تا کنون ۴۵۰۰ نفر از دانشگاهیان به عتبات عالیات اعزام شده‌اند.

وی درباره استقبال دانشجویان از سفر زیارتی عتبات عالیات گفت: استقبال دانشجویان از این سفر فرهنگی و زیارتی تا کنون بسیار خوب بوده به طوریکه براساس آمار‌های موجود ثبت نام کربلا نسبت به عمره بیشتر بوده است.


کد مطلب: 12560

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/12560/اعزام-دانشگاهیان-سوریه-دستور-کار-قرار-گرفت

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir