تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۰۵
۰
کد مطلب : ۱۲۵۹۰
بعد از اتمام سال تحصيلی

دانشجويان عمره‌گزار اردبيل به مكه اعزام می‌شوند

دانشجويان عمره‌گزار اردبيل به مكه اعزام می‌شوند
ایران‌زمین: مدير حج و زيارت استان اردبيل از اعزام دانشجويان عمره‌گزار بعد از اتمام سال تحصيلی به سفر حج خبر داد.

«محمد عباسی»، مدير حج و زيارت استان اردبيل با اشاره به اعزام دانشجويان عمره‌گزار تصريح كرد: بعد از پايان سال تحصيلی و با آغاز تعطيلات تابستانی اين عده به سفر معنوی حج اعزام می‌شوند.

وی با اعلام اينكه عمره‌گزاران اولويت‌دار آماده سفر باشند اظهار نمود: تمام افرادی كه در بانك ملی برای اعزام به حج عمره مفرده سپرده‌گذاری كرده‌اند، در اولويت سفر امسال قرار دارند.

عباسی با بيان اين كه اوايل ارديبهشت‌ماه امسال با توافق به عمل آمده مسئولان كشورمان با مسئولان عربستان سفر حج عمره آغاز می‌شود، افزود: متقاضيانی كه در بانك ملت نيز ثبت‌نام كرده‌اند و اولويت تشرف آنها يك تا ۷۰ است، با در دست داشتن گذرنامه خود بايد از روز چهارشنبه ۲۵ فرورين‌ماه به حج و زيارت استان اردبيل مراجعه كنند.

مدير حج و زيارت استان اردبيل یادآور شد: افراد متقاضی و اولويت‌دار با در دست داشتن مدارك خود ضمن مراجعه به حج و زيارت در قالب گروه‌های زيارتی سازماندهی شده و به شركت‌ها برای عزيمت معرفی خواهند شد.

وی افزود: آخرين سال تشرف سپرده‌گذاران بانك ملی امسال بوده و حج و زيارت هيچ گونه مسئوليتی برای اعزام آنها در سال‌های بعدی نخواهد داشت.

مدير حج و زيارت استان اردبيل در مورد سفر حج تمتع نيز افزود: بعد از اعلام سهميه استان اردبيل آمادگی كامل برای انجام اين سفر نيز وجود دارد كه پيش‌بينی می‌شود در مهلت باقيمانده كارهای اجرايی با نظم خاص دنبال شده و اجرايی شود.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما