تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۴۳
۰
کد مطلب : ۱۲۶۵۰

سازمان اوقاف طرح اعزام مبلغ در نوروز را اجرا می‌کند

سازمان اوقاف طرح اعزام مبلغ در نوروز را اجرا می‌کند
جامعه:‌ حجت‌الاسلام سيدجلال رضوی‌مهر، مديركل اموردينی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خيریه گفت: برای نخستین بار مصوب شد كه از نوروز آينده اعزام روحانی به امامزادگان صورت گيرد، در اين طرح مقرر شده است از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردين سال ۸۹-۹۰ روحانيان به امامزادگان و بقاع متبركه اعزام و در آنجا ساكن شوند.

وی همچنين در مورد اعزام مبلغ سال جاری عنوان كرد: اولين اعزام مبلغی كه در سال جديد صورت می‌گيرد، مربوط به ايام فاطميه است كه در آن ۱۱۰۰ مبلغ در دهه فاطميه دوم از ۲۲ تا ۲۸ ارديبهشت به مناطق از پيش تعيين شده، اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر با بیان این مطلب که کاروان مبلغان ایام فاطمیه در قالب ۳۰ کاروان به محل تبلیغ خود اعزام می‌شوند، گفت: امسال کاروان اعزامی مبلغان فاطمیه ۳۰ پرچم گنبد حرم حضرت فاطمه معصومه(س) را به عنوان هدیه، تمین، تبرک و یادمان معنوی به محل تبلیغ خود می‌برند.

وی در مورد تعداد مبلغان اعزامی در سال جاری عنوان كرد: در سال جاری ۱۵ هزار روحانی متمركز از قم و ۵ هزار روحانی به صورت غير متمركز از ساير استان‌ها در فصول مختلف تبليغی به سراسرکشور اعزام می‌کنند.

وی اضافه كرد: در اعزام امسال، مبلغين به صورت متمركز زير نظر شورای تبليغات دينی استان‌ها كه به زودی تشكيل جلسه خواهد داد، رصد شده و مبلغان نمونه و برتر، شناسايی و مورد تشويق قرار می‌گيرند.

مديركل امور دينی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خيریه همچنين به نام‌گذاری سال جاری اشاره كرد و افزود: در سال همت مضاعف و كار مضاعف بر آن شديم كه مبلغين قبل از اعزام سلسله ديدارهايی را با مراجع معظم تقليد، مسئولان حوزوی، شخصيت‌های علمی و فرهنگی و سياسی كشور داشته باشند تا با اعزام آنها به مناطق مختلف در حوزه بصيرت آفرينی به مخاطبان و لايه‌های مختلف جامعه نقش‌آفرينی كنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما