برگزاری کارگاه فیلمنامه‌نویسی در دومین سوگواره لحظه‌های عاشورایی

29 فروردين 1389 ساعت 12:12

در حاشیه دومین سوگواره لحظه‌های عاشورایی، کارگاه تخصصی فیلمنامه نویسی ویژه مبلغان هنرمند ۳۰ و۳۱ فروردین در مشهد برگزار می‌شود.


فرهنگ: مسعود زارعیان، مدیرگروه مبلغان هنرمند دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: در ادامه برگزاری کارگاه‌های نقد و تحلیل آثار سینمایی از سوی این گروه و در حاشیه دومین سوگواره لحظه‌های عاشورایی، کارگاه تخصصی فیلمنامه‌نویسی برگزار می‌شود.

وی برگزاری این کارگاه‌ها را، رسیدن به اهداف تخصصی کردن تبلیغ دانست و افزود: سعی ما بر این است که کارگروه‌های تخصصی ایجاد شود که هم در مرحله عمل تجربه‌های لازم را دارند و هم در مباحث تئوری و نظریه‌پردازی تا با تجمیع این دو بازخورد و نتیجه عالی را شاهد باشیم.

زارعیان ابراز کرد: در کارگاه فیلمنامه‌نویسی که با حضور شرکت‌کنندگان در بخش فیلمنامه جشنواره ادبی هنری حوزه خراسان برگزار می‌شود، حسین مهکام، کارگردان و نویسنده فیلمنامه هیچ، ضمن نقد و بررسی این آثار، در خصوص مبانی فیلمنامه‌نویسی و انواع آن، بررسی ژانرها، پیرنگ‌ها و نوع روایت(کلاسیک و مدرن) توضیحاتی ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه به شرکت کنندگان در این کارگاه، گواهی پایان دوره با تأیید حوزه هنری اعطا خواهد شد ادامه داد: فیلمنامه ها در صورت دارابودن شرایط از سوی گروه مبلغان هنرمند جهت تولید و ساخت پشتیبانی می‌شوند.

مدیرگروه مبلغان هنرمند دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: پس از این دوره، دوره کارگردانی سینما نیز با حضور اساتید کشوری به مدت دو روز برگزار خواهد شد.


کد مطلب: 12664

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/12664/برگزاری-کارگاه-فیلمنامه-نویسی-دومین-سوگواره-لحظه-های-عاشورایی

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir