تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۲۴
۰
کد مطلب : ۱۲۶۸۵
مدیركل اوقاف و امور خیریه استان گیلان:

خدمت به ملت سبب جذب بیشتر مردم به نظام می‌شود

خدمت به ملت سبب جذب بیشتر مردم به نظام می‌شود
حجت الاسلام سید كاظم میرحسینی اشكوری توضیح داد: همت و كار مضاعف باید در همه جوانب اعمال شود و به صورت بنیادی و زیرساختی با توجه به اولویت‌ها و نیازها صورت گیرد تا سبب رضایتمندی بیشتر ملت شود.

وی با تشریح اولویت‌های اداره كل اوقاف و امور خیریه استان در سال جاری، گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته، اولویت این اداره كل در جهت انجام فعالیت‌های فرهنگی است، زیرا كه بسیاری از موقوفات و نذورات با نیت فرهنگی صورت می‌گیرد و اولویت دوم شامل بحث عمرانی بقاع متبركه می‌شود. خوشبختانه طی چهار سال گذشته موفق به پرداخت بدهی پروژه‌های نیمه تمام شدیم و اكنون بخش اعظم بودجه عمرانی صرف ساخت و بازسازی پروژه‌ها خواهد شد.

مدیر كل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با اشاره به ۳ پروژه مهم عمرانی در دست اجرا، تصریح كرد: بقعه خواهر امام رشت، امام زاده قاسم و ابراهیم آستارا و امام زاده هاشم رشت از اهمیت زیادی برخوردارند، به همین منظور تا پایان سال ساخت بقعه امام زاده هاشم و خواهر امام به اتمام می‌رسد ولی طرح جامع بقعه خواهر امام تنها مربوط به اداره كل اوقاف نیست و اتمام آن به همت دیگر ارگان‌ها نیز بستگی دارد.

وی در خصوص طرح‌های سال جاری، عنوان كرد: ساخت دیوار حایل امام زاده ابراهیم، طرح جامع امام زاده اسحاق، تكمیل زایرسراها، اصلاح مدیریت بقاع و مساجد، احیای موقوفات و برخورد با خرافه پرستی از مهمترین برنامه‌های اداره كل اوقاف و امور خیریه استان گیلان در سال جاری است.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما