مسابقه علمی پژوهشی حضرت زینب در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری رسانيوز , 31 فروردين 1389 ساعت 10:46

مسابقه علمی پژوهشی حضرت زینب(س) به همت معاونت پژوهش مؤسسه آموزش عالی بنت الهدای قم برگزار می شود.


ایران‌زمین: طاهره عظیمی‌نیا، کارشناس نشست‌های علمی پژوهشی مؤسسه آموزش عالی بنت الهدی گفت: به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) مسابقه‌ای علمی پژوهشی به همین نام از سوی معاونت پژوهش مؤسسه آموزش عالی بنت الهدی در بین طلاب این مؤسسه برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: آشنایی با سیره زندگانی حضرت زینب(س) و بررسی نقش الگویی حضرت زینب(س) در بین طلاب خواهر مؤسسه از اهداف برگزاری این مسابقه علمی پژوهشی است.

عظیمی‌نیا، زینب کبری(س) پیام آور عاشورا؛ زینب(س) اسوه صبر و استقامت؛ سیره زندگانی حضرت زینب(س)، قافله سالار کاروان عاشقان؛ بررسی نقش الگویی حضرت زینب(س) در عصر حاضر و حضور زنان در عرصه‌های اجتماعی با الگوپذیری از حضرت زینب(س) را از عناوین اصلی فراخوان این مسابقه علمی پژوهشی برشمرد.

وی با بیان این‌که طلاب علاقه‌مند برای شرکت در مسابقه حضرت زینب(س)، حداکثر تا ۲۳ اردیبهشت‌ماه فرصت دارند آثار خود را تا سه صفحه در یکی از عناوین اعلام شده ارائه دهند، گفت: نتایج این مسابقه حداکثر تا دو هفته پس از برگزاری اعلام و افزون بر اهدای جوایز به نفرات برتر، نتایج مسابقات در پرونده پژوهشی حائزین رتبه‌های برتر ثبت خواهد شد.‌


کد مطلب: 12707

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/12707/مسابقه-علمی-پژوهشی-حضرت-زینب-قم-برگزار-می-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir