تعویض سنگ حرمین کاظمین به بشرویه واگذار می‌شود

1 ارديبهشت 1389 ساعت 14:31

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات بشرویه از تعویض سنگ حرم مطهر امامان موسی‌بن‌جعفر و امام جواد (ع) در كاظمین با همكاری مردم بشرویه، فردوس و سرایان خبر داد.


حجت‌الاسلام علی اكبر حدادیان در جلسه ستاد عتبات عالیات بشرویه گفت: طرح انجام مشترک پروژه اختصاصی تعویض سنگ حرم مطهر امام كاظم (ع‌) و امام جواد (ع) در شهر كاظمین با كمک و همیاری ستادهای عتبات عالیات شهرستان‌های بشرویه، فردوس و سرایان ارائه شده است و صورت جلسه كار تنظیم شده است تا كلیه كارها و تأمین مصالح بر عهده همین شهرها باشد و فقط نظارت كار از تهران انجام شود.

وی ادامه داد: در همین زمینه پیشنهاد شده است برای ارزیابی پروژه هیئتی شامل سه نفر از سه شهرستان به عتبات مسافرت كنند و همچنین حسابی به صورت یكنواخت با شماره واحد برای جمع‌آوری نذورات مردم باز شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات بشرویه با اشاره به اینكه شهرستان بشرویه در نیمه دوم سال ۸۷ و نیمه اول سال ۸۸ رتبه نخست اهدای نذورات مردمی به ستاد را داشته است، گفت: در سال ۸۸ بالغ بر ۴۵ میلیون تومان كمک مردمی برای شهرستان پیش‌بینی و در نظر گرفته شده بود كه مردم با همت و مساعدت كم نظیر و عاشقانه خود به ساحت امامت و ولایت بیش از ۶۳ میلیون تومان كمک كردند.

حدادیان با اشاره به كمک۱۲ میلیون تومانی مردم تاكنون برای پروژه پیشنهاد شده تعویض سنگ حرم امامام معصوم در كاظمین گفت: عشق و ارادت مردم به ساحت این امامان عظیم‌الشأن غیرقابل وصف و عاشقانه است.


کد مطلب: 12741

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/12741/تعویض-سنگ-حرمین-کاظمین-بشرویه-واگذار-می-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir