تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۴۶
۰
کد مطلب : ۱۲۸۸۱

نويسنده‌ كتاب «حسين در انديشه‌ مسيحی» در نمايشگاه كتاب

نويسنده‌ كتاب «حسين در انديشه‌ مسيحی» در نمايشگاه كتاب
فرهنگ: آنتوان بارا - نويسنده مسيحی و صاحب اثر «حسين در انديشه مسيحی» - به دعوت شركت چاپ و نشر بين‌الملل وابسته به سازمان تبليغات اسلامی، برای حضور در نمايشگاه بين‌المللی كتاب، به تهران می‌آيد.

به گزارش خیمه، آنتوان بارا، روز یکشنبه ۱۳۸۹/۰۲/۱۹، ساعت ۴ بعدازظهر در سالن کنفرانس سازمان تبلیغات اسلامی،‌ به آدرس ضلع جنوب شرقی میدان فلسطین سخنرانی خواهد کرد.

نشست دیگری نیز با حضور ایشان در محل نمایشگاه کتاب و سرای اهل قلم روز دوشنبه ۱۳۸۹/۰۲/۲۰ راس ساعت ۱۰:۱۵ تا ۱۱:۴۵ برگزار می‌شود.

كتاب «حسين در انديشه مسيحی» در هفت فصل شامل وجدان اديان، اصول و مبارزه، معجزات شهادت، قيام و شهادت، جنايت و سقوط، صدای پای وجدان و شيفتگی فكری است.

بر اساس اين خبر، اين كتاب با نام اصلی «الحسين فی الفكر المسيحی» تاكنون به ۱۷ زبان ترجمه شده و در پنج دانشگاه نيز برای دوره‌های تكميلی كارشناسی ارشد و دكترا مورد تأييد قرار گرفته است.

آنتوان بارا از مسيحيان سوری‌الاصل و ساكن كويت، علاوه بر كتاب يادشده، ۱۵ عنوان ديگر نيز در حوزه‌هايی همچون رمان و داستان به رشته تحرير درآورده است.

او همچنين به عنوان روزنامه‌نگار در مجلات و روزنامه‌های مختلف فعاليت داشته و در حال حاضر سردبير هفته‌نامه شبكه الحوادث و دبير داخلی روزنامه الديار كويت است.

آنتوان بارا تشيع را بالاترين درجه عشق الهي معرفی می‌كند و امام حسين‌(ع) را نه فقط متعلق به شيعه يا مسلمانان؛ بلكه متعلق به همه جهانيان می‌داند و ايشان را با عبارت «حسين گوهر اديان» معرفی كند.

كتاب «حسين در انديشه مسيحيت» زمستان سال گذشته با ترجمه غلامحسين انصاری در ۴۸۴ صفحه منتشر شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما