نويسنده‌ كتاب «حسين در انديشه‌ مسيحی» در نمايشگاه كتاب

خبرگزاری ايسنا , 18 ارديبهشت 1389 ساعت 10:46

آنتوان بارا نویسنده کتاب «حسين در انديشه‌ مسيحی» روز دوشنبه، در سرای اهل قلم نمایشگاه کتاب سخنرانی می‌کند.


فرهنگ: آنتوان بارا - نويسنده مسيحی و صاحب اثر «حسين در انديشه مسيحی» - به دعوت شركت چاپ و نشر بين‌الملل وابسته به سازمان تبليغات اسلامی، برای حضور در نمايشگاه بين‌المللی كتاب، به تهران می‌آيد.

به گزارش خیمه، آنتوان بارا، روز یکشنبه ۱۳۸۹/۰۲/۱۹، ساعت ۴ بعدازظهر در سالن کنفرانس سازمان تبلیغات اسلامی،‌ به آدرس ضلع جنوب شرقی میدان فلسطین سخنرانی خواهد کرد.

نشست دیگری نیز با حضور ایشان در محل نمایشگاه کتاب و سرای اهل قلم روز دوشنبه ۱۳۸۹/۰۲/۲۰ راس ساعت ۱۰:۱۵ تا ۱۱:۴۵ برگزار می‌شود.

كتاب «حسين در انديشه مسيحی» در هفت فصل شامل وجدان اديان، اصول و مبارزه، معجزات شهادت، قيام و شهادت، جنايت و سقوط، صدای پای وجدان و شيفتگی فكری است.

بر اساس اين خبر، اين كتاب با نام اصلی «الحسين فی الفكر المسيحی» تاكنون به ۱۷ زبان ترجمه شده و در پنج دانشگاه نيز برای دوره‌های تكميلی كارشناسی ارشد و دكترا مورد تأييد قرار گرفته است.

آنتوان بارا از مسيحيان سوری‌الاصل و ساكن كويت، علاوه بر كتاب يادشده، ۱۵ عنوان ديگر نيز در حوزه‌هايی همچون رمان و داستان به رشته تحرير درآورده است.

او همچنين به عنوان روزنامه‌نگار در مجلات و روزنامه‌های مختلف فعاليت داشته و در حال حاضر سردبير هفته‌نامه شبكه الحوادث و دبير داخلی روزنامه الديار كويت است.

آنتوان بارا تشيع را بالاترين درجه عشق الهي معرفی می‌كند و امام حسين‌(ع) را نه فقط متعلق به شيعه يا مسلمانان؛ بلكه متعلق به همه جهانيان می‌داند و ايشان را با عبارت «حسين گوهر اديان» معرفی كند.

كتاب «حسين در انديشه مسيحيت» زمستان سال گذشته با ترجمه غلامحسين انصاری در ۴۸۴ صفحه منتشر شد.


کد مطلب: 12881

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/12881/نويسنده-كتاب-حسين-انديشه-مسيحی-نمايشگاه

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir