رییس اداره تبلیغات اسلامی سراوان:

مردمی‌بودن اساس حرکت‌ هیئت‌های مذهبی است

خبرگزاری رسانيوز , 21 ارديبهشت 1389 ساعت 11:23

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سراوان، در دیدار با رییس شورای هیئت‌های مذهبی این شهرستان خواستار تعیین عملکرد یک‌ساله هیئت‌های مذهبی شد.


ایران‌زمین: رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سراوان، با تأکید بر نظارت کافی بر عملکرد هیأت‌های مذهبی‌ گفت: اساس حرکت و فعالیت هیئات‌ مذهبی، مردمی و خودجوش بودن آنها است‌.

حجت ‌الاسلام غلامرضا دهقان، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سراوان، در دیدار با رییس شورای هیئت‌های مذهبی این شهرستان اظهار داشت: فلسفه تشکیل هیئت‌های مذهبی فعالیت مستمر در زمینه دینی و مذهبی بوده که باید نسبت‌ به عملکرد هیئت‌های مذهبی دقت لازم و نظارت کافی به‌ عمل آید و حمایت لازم معنوی و مادی نیز از آنان صورت پذیرد.

وی تأکید داشت: اما نباید فراموش کرد اساس حرکت و فعالیت هیئت‌های مذهبی مردمی و خودجوش بودن آنها است.

حجت الاسلام دهقان، ملاک‌های ارزیابی هیئت‌های مذهبی را مدیریت در بهتر و باشکوه‌تر برگزاری مراسم، حضور مستمر در برنامه‌های مذهبی، فرهنگی و قرآنی عنوان کرد و گفت: ثبت مشخصات هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی در حال اجرا است و با توجه به این که مشخصات هیئت‌ها و تشکل‌های دینی در هشت برگ فرم ثبت و به استان ارائه خواهد شد، فرصت خوبی است تا عملکرد یک‌ساله هیئت‌های مذهبی شهرستان سراوان نیز مورد ارزیابی قرار گیرد.

سیدعلی فاطمی، رئیس شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان سراوان، نیز در این دیدار، با ارائه گزارشی از وضعیت هیئت‌های مذهبی این شهرستان گفت: امیدواریم هیئت‌های مذهبی سراوان در سال جاری، با توجه به همدلی و همبستگی که در میان آنها وجود دارد، برنامه‌های منسجم و باشکوهی را در مناسبت‌های مختلف ‌برگزار کنند‌.


کد مطلب: 12936

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/12936/مردمی-بودن-اساس-حرکت-هیئت-های-مذهبی

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir