ظرفیت عمره بیشتر دفاتر زیارتی تکمیل شد

خبرگزاری مهر , 22 ارديبهشت 1389 ساعت 15:07

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر زیارتی ایران گفت: با مراجعه بیشتر افراد دارای اولویت به عمره مفرده طی دو روز گذشته ظرفیت بسیاری از دفاتر زیارتی تکمیل شده است.


جامعه: صمد شفیعی در مورد ظرفیت کاروان‌های عمره افزود: از سوی سازمان حج برای هر کاروان ظرفیت محدودی در نظر گرفته شده به همین دلیل هر فرد متقاضی اعزام به عمره که زودتر مراجعه کند در اولویت است.

رییس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر زیارتی ایران گفت: با اشاره به اینکه سازمان حج آخرین زمان ثبت نام زائران را در کاروان‌ها تا ۱۵ خرداد ماه اعلام کرده تاکید کرد: اعلام این تاریخ بدین معنی است که افرادی که اولویت آنان اعلام شده تا این زمان باید در کاروان‌ها ثبت نام کرده و نسبت به صدور ویزا و بلیط آنان اقدام شده باشد.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر زیارتی ایران گفت: به همین دلیل متقاضیان نباید ثبت نام خود را برای روزهای پایانی بگذارند چون ظرفیت کاروان ها تکمیل می‌شود.

براساس اعلام سازمان حج در سال جاری ۴۰۰ هزار زائر دارای اولویت یک تا ۱۲۰ در کشور و تا اولویت ۱۵۰ در استان تهران به عمره اعزام می‌شوند.

شفیعی افزود: فقط در صورت افزایش ظرفیت اعزام و اعلام سازمان حج مبنی بر ثبت نام مجدد زائران در کاروان‌ها، از مابقی زائرانی که اولویتشان اعلام شده ثبت نام می‌شود.


کد مطلب: 12963

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/12963/ظرفیت-عمره-بیشتر-دفاتر-زیارتی-تکمیل

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir