یک بانک حامی بازسازی عتبات عالیات شد

25 ارديبهشت 1389 ساعت 12:42

معاون بازاریابی و خدمات مشتریان بانک صادرات ایران بر آمادگی این بانک جهت ارایه انواع خدمات بانکی در راستای بازسازی عتبات عالیات تاکید کرد.


جامعه: عباس‌زادگان معاون بازاریابی و خدمات مشتریان این بانک در سومین همایش سراسری ستاد عتبات عالیات که پنجشنبه گذشته برگزار شد،  اقدامات این بانک در راستای فراهم نمودن امکان مشارکت مردم در بازسازی عتبات عالیات را تشریح کرد.

پیرو توافقنامه‌ای که بین این بانک و ستاد بازسازی عتبات عالیات در سال گذشته به امضا رسید، بانک صادرات ایران به افراد خیری که قصد مشارکت در بازسازی اماکن متبرکه نجف اشرف، کربلای معلا، سامرا و کاظمین را داشته باشند، تسهیلات قرض‌الحسنه اعطا می‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، شماره حساب ۱۱۰ بانک صادرات قابل واریز در کلیه شعب بانک صادرات به نام ستاد بازسازی عتبات عالیات افتتاح و بخش کمک به بازسازی عتبات عالیات نیز در دستگاه‌های خودپرداز بانک صادرات ایجاد شده است و افراد متقاضی مشارکت در بازسازی عتبات که استطاعت کافی برای ادای نذورات خود را نداشتند با واریز ۱۰ درصد از مبلغ نذورات خود به شماره حساب مزبور از تسهیلات قرض‌الحسنه‌ای که به این منظور در نظر گرفته شده بود، بهره‌مند می‌شوند.


کد مطلب: 12989

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/12989/یک-بانک-حامی-بازسازی-عتبات-عالیات

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir