تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۲۹
۰
کد مطلب : ۱۳۰۰۷

دانشنامه حضرت زهرا(س) به‌روز رسانی شد

دانشنامه حضرت زهرا(س) به‌روز رسانی شد
فرهنگ: هدف از به روزرسانی دانشنامه حضرت فاطمه زهرا(س)، تسهیل در امر پژوهش و تحقیق محققان و پژوهشگران حوزه و دانشگاه عنوان شد.

در دانشنامه حضرت فاطمه زهرا(علیها السلام) کلیه اطلاعات با طبقه‌بندی ۶۶۸ مطلب در قالب ۴۶ نمایه شامل ۲۱ نمایه اصلی و ۲۵ نمایه فرعی جهت مشاهده و استفاده کاربران ارائه شده است.

ولادت فاطمه(س)، حضرت فاطمه(س) در دوران رسالت، حضرت بعد از رحلت پدر، شهادت و دفن حضرت زهرا(س)، زیارت ام ابیها(س)، صفات آسمانی صدیقه¬ كبری(س) و سیره و آموزه‌های رفتاری حضرت زهرا(س) از جمله نمایه‌های اصلی این دانشنامه است.

احادیث و آموزه‌های گفتاری حضرت(س) و فاطمه زهرا (س) و زن را از نمایه‌های اصلی معرفی کرد و گفت:«فاطمه(س) و فاطمیون، زنان راوی احادیث حضرت فاطمه(س) ، حضرت(س) در آینه قرآن واحادیث، حضرت فاطمه(س) از نگاه دیگران از نمایه‌های خواندنی این دانشنامه است.»

كوثر پیامبر(ص)در آینه شعر و ادب، پرسش و پاسخ درباره حضرت زهرا(س)، كتاب، كتاب شناسی، مقاله‌شناسی و نرم‌افزارهای فاطمی همچنین پایان نامه‌های فاطمی، ویژه نامه‌های ام الائمه(س) در مجلات از دیگر نمایه‌های اصلی دانشنامه حضرت فاطمه زهرا(س) هستند.

بنا بر گزارش مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی،فدک، خطبه فدکیه، فاطمه(س) و رفتار زنان در خانواده، فاطمه(س) و فعالیت اجتماعی زنان، تسبیح حضرت فاطمه(س)، پلکان ملکوت، مقام علمی و مصحف حضرت فاطمه(س)، فاطمه زهرا(س) الگوی کامل از جمله دیگر نمایه‌های فرعی این دانشنامه است. علاقمندان می‌توانند جهت استفاده از این دانشنامه به آدرس اینترنتی زیر مراجعه کنند.

http://www.hawzah.net/Hawzah/Subjects/Subjects.aspx?LanguageID=۱&id=۴۹۴۱
دانشنامه پايگاه حوزه ← پیامبر و اهل بیت علیهم السلام ← فاطمه زهرا (س)
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما