دکتر محمود احمدی نژاد:

برای ساخت ضریح مطهر امام حسین(ع) باید از هنر اسلامی و ایرانی استفاده شود

9 بهمن 1386 ساعت 12:26

اعضای هیئت مدیره ساخت ضریح مطهر حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) با رئیس جمهور دیدار کردند.


به گزارش خیمه، رئیس جمهور در این دیدار با اشاره به ساخت ضریح مطهر حضرت سیدالشهداء گفت: کاربرای امام حسین(ع) هم ارزنده است و هم سازنده، و باید شما قدر این فرصت را بدانید، بخصوص که نام قم است و قم پیشتاز همه کارهای انقلاب است.

دکتر محمود احمدی نژاد تصریح کرد: چه خوب است که دیگران و یا حتی شیعیان دیگر کشورها در این امر مبارک و عظیم مشارکت کنند.

ریاست شورای انقلاب فرهنگی با اشاره به ظرفیت بالای فرهنگی این کار خواستار برنامه ریزی جهت ایجاد یک جریان فرهنگی در کشور در رابطه با این امر شدند و گفت: هرکاری برای ساخت این ضریح مطهر از دست اینجانب بربیاید انجام می دهم.

رئیس جمهور خواستار استفاده از بهترین امکانات در ساخت ضریح مطهر شد و افزود: باید در این کار از بهترین هنر ایرانی و اسلامی، بهترین کیفیت استفاده شود و این کار به عنوان یک اثر ماندگار باقی بماند.

دکتر احمدی نژاد در پایان این دیدار ضمن تشکر از تلاشهای هیات امنای ساخت ضریح مطهر حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) گفت: امید است به خواست خداوند این امر مبارک به یک افتخار برای ملت ایران تبدیل شود.

خاطر نشان می شود در ابتدای این دیدار مهندس محتاج استاندار قم و حجت الاسلام آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی توضیحاتی را پیرامون مراحل اجرائی ساخت ضریح مطهر امام حسین(ع) به رئیس جمهور ارائه دادند.


کد مطلب: 1304

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/1304/ساخت-ضریح-مطهر-امام-حسین-ع-باید-هنر-اسلامی-ایرانی-استفاده-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir