اولین پرواز کرمان - کرمانشاه راه‌اندازی شد

خبرگزاری مهر , 2 خرداد 1389 ساعت 14:43

به منظور رفاه حال زایران کرمانی، پرواز کرمان-کرمانشاه راه‌اندازی شد.


ایران‌زمین: رئیس هیئت مدیره شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی کرمان از پرواز نخستین هواپیمای خط هوایی کرمان - کرمانشاه خبر داد.

مسعود دهقانی اظهار داشت: در راستای سیاست‌های شرکت‌های زیارتی کرمان برای ایجاد رفاه و آسایش برای زائران عتبات عالیات در استان کرمان نخستین خط پروازی کرمان - کرمانشاه صبح یکشنبه از فرودگاه کرمان در قالب دو کاروان ۴۰ نفره زیارتی به سمت کرمانشاه پرواز کرد.

وی با اشاره به استقبال گسترده مردم کرمان از این پرواز گفت: این پرواز با هواپیمای فوکر ۱۰۰ با ظرفیت ۱۰۰ نفر انجام می‌شود که در هر پرواز ۲۰ صندلی نیز برای استفاده از امور گردشگری و تجاری در نظر گرفته شده است.

دهقانی تصریح کرد: این پرواز هر روز از کرمان به سمت کرمانشاه انجام می‌شود و مردم استان کرمان برای استفاده از این خطو هوایی می‌توانند به دفاتر زیارتی کرمان مراجعه کنند.

وی با اشاره به مسافت طولانی کرمان - کرمانشاه و بروز مشکلات فراوان برای زائران در طول این سفر گفت: با راه‌اندازی پرواز کرمان - کرمانشاه علاوه بر آسایش زایران طول انجام سفر زیارتی نیز کاهش خواهد یافت.

وی همچنین قیمت هر بلیط این پرواز را ۷۱ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام کرد.

دهقانی با تاکید بر لزوم افزایش پروازهای نقاط مختلف به استان کرمان این امر را موجب افزایش رونق گردشگری استان در بخش‌های مختلف دانست.

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع بیشتر از اخبار «سفر به عتبات عالیات»، به «پرونده ویژه خیمه» در این زمینه مراجعه کنند.


کد مطلب: 13081

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/13081/اولین-پرواز-کرمان-کرمانشاه-راه-اندازی

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir