تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۳۴
۰
کد مطلب : ۱۳۰۹۳

گردهمايی پيشكسوتان و پيرغلامان اهل‌بيت‌(ع) در زاهدان

گردهمايی پيشكسوتان و پيرغلامان اهل‌بيت‌(ع) در زاهدان
جامعه: گردهمايی پيشكسوتان و پيرغلامان اهل‌بيت(ع) دوشنبه ۳ خرداد‌ماه در زاهدان برگزار می‌شود.

«محمد عباسيان»، كارشناس فرهنگی اداره كل تبليغات اسلامی سيستان و بلوچستان با بيان اين خبر گفت: گردهمايی پيشكسوتان و پير غلامان اهل بيت(ع) با حضور حجت الاسلام «قربانپور»، مديركل اداره تبليغات اسلامی سيستان و بلوچستان، اعضای كانون مداحان سيستان و بلوچستان و با حضور يكی از اساتيد برجسته كشوری دوشنبه ۳ خرداد ماه در زاهدان برگزار می‌شود.

كارشناس فرهنگی اداره كل تبليغات اسلامی سيستان و بلوچستان افزود: اين نشست معنوی در خصوص شعر آئينی و مذهبی و سبك‌های مداحی در محل سالن كنفرانس اداره كل تبليغات اسلامی استان برگزار می‌شود.

عباسيان با اشاره به اينكه شاعران مذهبی و پيشكسوتان مداحی نيز در اين گردهمايی حضور خواهند داشت، بيان كرد: پيشكسوتان و اساتيد مداحی استان سيستان و بلوچستان در اين جلسه به بررسی مشكلات هنر مداحی در استان و كشور، ارائه راهكارهايی در خصوص اصلاح سبك‌های غير معنوی اين هنر ارزشمند خواهند پرداخت.

اين گردهمايی با حضور ۲۵ نفر از شركت‌كنندگان دوشنبه ۳ خرداد ماه سال ۸۹ بعد از نماز مغرب و عشاء در زاهدان برگزار و در اين نشست شعر‌خوانی، مديحه‌سرايی و مرثيه‌سرايی با حضور اساتيد استانی انجام می‌شود.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما