تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۲۹
۰
کد مطلب : ۱۳۲۰۹

آذربایجان شرقی میزبان جشنواره فرهنگی هنری امام حسین(ع) می‌شود

آذربایجان شرقی میزبان جشنواره فرهنگی هنری امام حسین(ع) می‌شود
ایران‌زمین: معاون فرهنگی هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، از برگزاری جشنواره فرهنگی هنری امام حسین(ع) در سال جاری خبر داد.

معاون فرهنگی هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: جشنواره فرهنگی هنری امام حسین(ع) امسال در رشته‌های مختلف فرهنگی، هنری، پژوهشی و دینی با محوریت و مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اجرا می‌شود.

ناصر وحیدی‌مهر با بیان این که پتانسیل‌های بسیاری برای اجرای شکوهمند این جشنواره وجود دارد، تصریح کرد: سراسر زندگی، شخصیت و مبارزات حضرت سیدالشهدا سرشار از راز، درس، الهام، عبرت، عزت، غرور و اخلاق است که این زوایای متنوع می‌تواند بهترین موضوع و سوژه برای برپایی جشنواره امام حسین(ع) باشد.

وحیدی‌مهر اظهار کرد: تنوع بسیاری که این جشنواره دارد، راهگشای بسیاری از موضوعات ناب خواهد بود که می‌تواند الهام بخش دیگر جشنواره‌ها باشد.

وی افزود: دبیرخانه دایمی و مرکزی این جشنواره در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شده و موضوعات این جشنواره در دست بررسی است که به زودی به صورت فراخوان اعلام و پس از برگزاری این جشنواره در سال جاری به صورت استانی و از سال آینده به برکت وجود آن امام همام به صورت کشوری برگزار می‌شود.

وحیدی‌مهر به برکات و تاثیرات فرهنگی و هنری جشنواره امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: جشنواره امام رضا پس از ۶ سال اجرا در استان خراسان رضوی و استان‌های هم جوار توانست به تصویب هیئت دولت برسد، اما جشنواره امام حسین‌(ع) در استان آذربایجان شرقی در سال اول به تصویب هیئت دولت دهم و تایید رییس جمهور رسیده است که موفقیت بزرگی است.

وی در پایان از تمام هنرمندان و اهالی فرهنگ و ادب و رسانه خواست برای اجرای موفق این جشنواره همت کرده تا یک افتخار بزرگ دیگری را به افتخارات این مرز و بوم اضافه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما