شهر مقدس کربلا به شهری زيبا تبديل شود

اعتدال , 24 خرداد 1389 ساعت 10:31

نماينده آيت الله سيستاني خواستار تبدیل شهر کربلا به شهری زیبا شد.


جهان: نماينده آيت الله سيستانی در کربلا از خواستار تلاش جدی مردم و مسئولين برای تغيير چهره شهرهای مقدس عراق به وي‍ژه کربلا شد.

حجت الاسلام سيد احمد صافی نماينده آيت الله سيستانی طی خطبه‌های نماز جمعه روز گذشته شهر مقدس کربلا که در حرم مطهر امام حسين(ع) برگزار شد، با اشاره به آغاز فعاليت پارلمان جديد در روز دوشنبه گفت: اميدوارم نمايندگان جديد بتوانند مشکلات کشور را حل کنند و همه تلاش خود را برای خدمت به کشور و ملت به کار گيرند.

وی ضمن انتقاد از تصويب قوانين غيرقابل اجرا در پارلمان افزود: برخی از قوانينی که توسط پارلمان سابق يا وزارتخانه‌ها تصويب شد تنها بر روی برگه قابل اجرا بود و با واقعيت‌های کشور به هيچ وجه تطابق نداشت.

سيد احمد صافی تصريح کرد: برخی از مشکلات کشور به مشکلات بی‌علاج تبديل شده است و مردم به اين نتيجه رسيده‌اند که مشکلاتی نظير مشکل برق با سختی و مشقت فراوان رفع می‌شود؛ ولی حقيقت اينگونه نيست و در صورتی که مسئولان صادقانه به ملت خدمت کنند، با اندکی تلاش می‌توانند مشکلات را برطرف نمايند.

نماينده آيت الله سيستانی خواستار تلاش دولت برای تغيير چهره شهرهای مقدس عراق به ويژه کربلا شد و اظهار داشت: برای اينکه شهر مقدس کربلا به شهری زيبا تبديل شود و از حالت مخروبه بودن کنونی در آيد، بايد همه مردم و مسئولان در طرحی يکپارچه اقدام به زيباسازی آن کنند.


کد مطلب: 13335

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/13335/شهر-مقدس-کربلا-شهری-زيبا-تبديل-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir