تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۳۲
۰
کد مطلب : ۱۳۳۵۷
رييس ستاد بازسازی عتبات عاليات استان اصفهان:

رتبه نخست کشوری برای استان اصفهان در اجرای طرح‌های بازسازی عتبات عاليات

رتبه نخست کشوری برای استان اصفهان در اجرای طرح‌های بازسازی عتبات عاليات
ایران‌زمین: رييس ستاد بازسازی عتبات عاليات استان اصفهان گفت: استان اصفهان در اجرای طرح‌های بازسازی عتبات عاليات، رتبه نخست كشور را دارد.

علی حيدری ميزان همكاری خيران مشاركت كننده در اجرای طرح‌های بازسازی عتبات عاليات را علت اصلی در كسب اين رتبه دانست و اظهار داشت: با مشاركت خيران كشور، طرح‌های بزرگ عمرانی و بازسازی حرم ائمه معصوم(ع) در شهرهای نجف اشرف، كربلای معلی، كاظمين و سامرا، از سال ۱۳۸۲ اجراشده است.

وی افزود: توسعه حرم‌های مطهر در كربلا با ۴۰ هزار ميليارد ريال، توسعه حرم مطهر حضرت علی(ع) با بيش از ۶ميليارد و۷۰۰هزار ميليون ريال و بيمارستان ۱۲۰ تختخوابی حضرت زين العابدين‌(ع) در كربلا از جمله اين طرح‌هاست.

رييس ستاد بازسازی عتبات عاليات استان اصفهان به اجرای طرح بزرگ حضرت زهرا(س) در بارگاه حضرت علی(ع) اشاره كرد و تصریح کرد: اجرای اين طرح شامل ساخت صحن، اماكن مذهبی همچون مسجد به مساحت ۱۳۵هزار مترمربع از فروردين ماه امسال آغاز شده است و تا هفت سال آينده به بهره‌برداری می‌رسد.

علاقه‌مندان برای آگاهی بیشتر از روند «بازسازی عتبات عالیات»، هزینه‌ها و میزان مبالغ اهدایی مردم، می‌توانند به «پرونده ویژه خیمه» در این زمینه مراجعه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما